Seo Latvian

Seo tipi un triki

Title tegā pirmajam ir jābūt galvenajam atslēgvārdam, kuram optimizēta lapa.

Title tegs jāraksta maksimāli aprakstošs, lakonisks (70 simboli), bez klikbaitiem, tāds, kas ieinteresē cilvēku.

Zīmols title tegā kaut ko dod tikai tad, ja tas ir plaši zināms un to meklē. Ir jāmāca lietotāji sākt meklēt savu zīmolu, tā padarot tos lojālākus. Tikai tad ir jēga zīmola nosaukumu likt vairāk vietnes lapās, ieskaitot title tegu.

Tegs “description” lapā ir jāaizpilda ar īsu lapas satura aprakstu. Tam jābūt kodolīgam, jādod atbilde uz cilvēka jautājumu un jāaicina uzzināt vairāk. Description un title teksti parādās Google meklēšanas sarakstā, un cilvēks pēc tiem vērtē – ir vērts klikšķināt vai nav.

Apvienojiet līdzīgas lapas vienā. Ja ir vairākas lapas par vienu tēmu, tad ir vērts no tām izveidot vienu, kurā šī tēma ir aprakstīta plaši, no visām pusēm.

Iegūstiet atpakaļsaites ar noderīgu statistiku, kuru varētu izmantot žurnālisti un blogeri.

Uzlabojiet EEAT ar ekspertu citātiem.

Palīdziet Google saprast savu lapu saturu ar īsām, aprakstošām, saprotamām interneta adresēm (URL). Adreses ir vērts veidot no galvenajiem atslēgvārdiem.

Samaziniet multimēdiju failu izmēru, lai paātrinātu lapu ielādi un neliktu cilvēkiem gaidīt.

Aizpildiet attēlu alt tegus. Ierakstiet tajos, kas attēlos ir redzams, pie viena izmantojot svarīgākos lapas atslēgvārdus un LSI vārdus.

Centieties sadalīt SEO tekstu un nepieciešamos atslēgvārdus dažādos lapas elementos – sarakstos, tabulās, alt tegos, snipetos, dažnedažādos elementos, lai teksts nebūtu kā liels, nepārskatāms, garlaicīgs palags.

Google patīk korekti strukturēta informācija. Šim nolūkam noteikti ir jāizmanto virsraksti H1, H2 u.t.t. Tos nevajag izmantot vienkārši teksta formatēšanai. Ir pavisam slikti, ja lapās nav H2-H4, bet ir H5, H6 galvenēs un kājenēs, visās lapās vienādi.

Lieciet vietnē iespējami daudz saišu uz citām šīs pašas vietnes lapām.

Dzēsiet vecu vai zemas kvalitātes saturu. Tas nepalielina vietnes vērtību.

Galvenais SEO padoms, kas strādā visur un vienmēr, pie jebkādiem meklētāju algoritmiem un sankcijām – parādiet, ka esat eksperti savā jomā! Vienkāršiem vārdiem stāstiet par vissarežģītākajām un neiedomājamākajām savas sfēras niansēm. Padariet to interesantu un aizraujošu.

Pēc nozīmīguma sekundārs SEO ieteikums – uzziniet, ko cilvēki meklē, un dodiet tieši to. SEO valodā to sauc par atslēgvārdu izpēti. No tās tiešā veidā izriet vietnes struktūra un saturs.

Meklējiet veidus, kā iegūt saites uz savu vietni citos interneta resursos. Google uz to ļoti skatās un pēc atpakaļsaišu skaita vērtē vietnes autoritāti.

Vietnes autoritāti nosaka vietnes pastāvēšanas ilgums, norādes uz to citur internetā, regulāra rakstu publicēšana, raksti sociālajos tīklos, raksti ar norādēm uz vietni masu mēdijos, kā arī jebkāda citāda aktivitātes parādīšana savā sfērā.

Tiešā tekstā prasiet klientu atsauksmes. Dodiet kaut ko pretī par tām. Reālas atsauksmes ceļ uzticību gan cilvēkos, gan meklētājos.

Domājiet tālāk par tiešām klientu vēlmēm. Kas viņu dzīvē uzlabojas ar jūsu produktu un pakalpojumu? Kā šo kaut ko varat uzlabot vēl vairāk? Jā, tas arī ir SEO.

Vietnē ir jābūt garoziņām (breadcrumbs). Tām ir jāparāda vietnes semantiskā struktūra, lai vietnē labāk orientētos gan Google, gan lietotāji.

Veidojiet bieži uzdotu jautājumu lapas. Cilvēki paši parāda, ko vēlas zināt, un to noteikti vajag fiksēt un publicēt. Šādas lapas ir ideāla vieta long-tail atslēgvārdiem.