Ārējā SEO optimizācija
Lielas kompānijas nevar atļauties neiekļaut mārketinga stratēģijā ārējo SEO optimizāciju. Ārpuslapas SEO faktori ir ļoti svarīgi, lai veidotu domēna uzticību un autoritāti, un šie signāli palīdz lapām nokļūt augstākās vietās dabiskās meklēšanas rezultātos.
Būsim godīgi – lielam uzņēmumam ar milzīgu digitālā mārketinga budžetu ir vilinoši domāt, ka mazākiem zīmoliem vienkārši nav resursu, lai pārspētu meklēšanas rezultātos. Bet tā nav. Google rūpējas par to, lai cilvēki būtu laimīgi, un panāk to, sniedzot visatbilstošākos meklēšanas rezultātus.
Ir taisnība, ka lielie brendi ieņem pirmās vietas dabiskajā meklēšanā, taču tas nenotiek bez palīdzības no malas. Kas kļūst pašapmierināts, to Google sāk vērtēt zemāk par mazāku zīmolu vietnēm, it īpaši, ja pēdējiem ir spēcīga ārpuslapas SEO stratēģija. Tāpēc nedomājiet, ka ar brenda lielumu vai iespaidīgu domēna autoritāti pietiek, lai apsteigtu pārējos.
Kas ir ārējais SEO?
Ārpuslapas jeb ārējais (off-page vai off-site) SEO attiecas uz jebkādām darbībām, kuras veic ārpus savas vietnes, lai lapas tiktu parādītas tuvāk pirmajām vietām meklēšanas rezultātos. Ārējais SEO ietver ārējo saišu veidošanu, viesu ziņu rakstīšanu, sociālo mediju pārvaldību un daudz ko citu. Vienkāršā gadījumā tā ir tikai ārējo saišu veidošana dažādiem pieejamiem līdzekļiem.
Ir trīs ārējā SEO pamatelementi:
- reputācija,
- ārējās saites,
- sociālie signāli.
Ārējais SEO pastiprina iekšējo SEO
Bieži ir redzams, ka mazākas kompānijas meklēšanas rezultātos atrodas augstāk par lieliem uzņēmumiem, kas darbojas tirgū vairāk nekā simts gadus. Tas nozīmē, ka meklēšanā pārsvaru gūst kompānijas, kam SEO ir prioritāte.
Protams, ir nepieciešamas visu pārdošanas piltuvi aptverošas lapas, kas atbilst meklēšanas nolūkam un kurās ir optimizēti meta tegi, URL, iekšējās saites, vārdu sakot, vietnes arhitektūrai ir jābūt labi organizētai.
Ar spēcīgu ārējā SEO stratēģiju šādas vietnes lapas nonāk meklēšanas rezultātu augšgalā.
Kāpēc ārpuslapas SEO ir svarīgs?
Ja saprotat meklētāju optimizācijas principus, tad zināt, ka jūsu vietne neeksistē vakuumā. Google pastāvīgi salīdzina jūsu vietnes saturu ar miljoniem citām līdzīgām lapām, lai noteiktu, kuras no tām rādīt cilvēkiem.
Google arī vēlas uzzināt, ko citi domā par jūsu zīmolu. Reizēm ranžēšana meklētājos ir kā popularitātes konkurss. Vietnei ar vispozitīvākajiem signāliem ir lielas izredzes iegūt augstu vietu meklēšanas rezultātos, tāpēc ārējais SEO ir ļoti svarīgs. Ir runa par jūsu brenda “tiešsaistes nospieduma” optimizēšanu, lai Google redzētu “pozitīvus signālus” dažādos uzticamos avotos. Tas parāda Google, ka jūsu zīmols ir uzticības cienīgs. Jums ir jāparāda, ka vietnes saturs ir vērtīgs, pieprasīts un ir pelnījis, lai meklēšanas vaicājumos tiktu ierindots augstākajā vietā.
Popularitāte ir nepastāvīga. Meklētāji ātri reaģē, ja uzmanības centrā parādās mazāks brends. Ja kāds no jūsu konkurentiem paceļas, jūs krītat.
Vienkārši sakot, atpakaļsaites ir viens no trijiem spēcīgākajiem Google ranžēšanas faktoriem.
Saite ir sava veida ieteikums. Ja autoritatīva vietne ar augstu vērtējumu ievieto saiti uz jūsu resursu, tad tā it kā meklētājam saka: “Šai lapai var uzticēties tāpat kā man.” Jo vairāk labu ieteikumu ir, jo lielāka iespēja nonākt pirmajā meklēšanas rezultātu lapā.
Kas ietekmē ārējo optimizāciju?
Ārējie ranžēšanas faktori raksturo vietnes apkārtni internetā, ko analizē meklētāji.
Ārējo saišu skaits. Jo vairāk resursu iesaka vietni, jo autoritatīvāka tā izskatās meklētāju acīs. Lai saprastu, cik saišu ir nepieciešams, analizējiet konkurentu vietnes. Tomēr nevajadzētu dzīties pēc kvantitātes vien – kvalitāte ir daudz svarīgāka. 10 labas saites ir labākas nekā 100 saites apšaubāmos avotos.
Pieauguma temps. Palieliniet ārējo saišu apjomu pakāpeniski un regulāri. Tas izskatās dabiski, kā īstu lietotāju darbības. Meklētāji uzskata, ka straujš saišu masas pieaugums ir aizdomīgs.
Trafiks no saitēm. Ja ir daudz saišu, kas ved uz lapu, bet lietotāji uz tām neklikšķina, tad saišu nozīme samazinās. Tāpēc ir svarīgi iegūt atpakaļsaites vietnēs ar dzīvu, aktīvu auditoriju.
Avotu autoritāte. Popularizēšanu veicina saites no autoritatīvām vietnēm, kurām meklētāji uzticas. Saišu ievietošana resursos ar zemu vērtējumu un sliktu reputāciju, gluži pretēji, pasliktina popularizējamās vietnes vērtējumu. Ja saite tur ir parādījusies nejauši, lūdziet vietnes īpašnieku to noņemt.
Tēmas saskaņošana. Ir dabiski, ja saite atrodas vietnē, kurai ir loģiska saistība ar jūsu biznesa sfēru. Ja saistības nav, tad meklētāji saprot, ka saite ir ievietota mākslīgi.
Enkurtekstu dažādība. Izmantojiet enkurus, kas sastāv no vaicājumiem ar atšķirīgu meklēšanas biežumu. Enkurtekstā ir jāiekļauj dažādas saites: ar pilnu un tiešu atslēgvārdu sastopamību, daļēju un netiešu. Konkrētas prasības un optimālā attiecība tiek noteiktas katrai vietnei atsevišķi.
Noteiktās situācijās ir pieļaujams izmantot dabiskas vai bezenkura saites. Tās apzīmē vietnes domēnu vai uzņēmuma nosaukumu.
Kad sākt ārējo optimizāciju?
Ārpuslapas SEO var sākt tikai pēc tam, kad ir pabeigta iekšējā vietnes optimizācija.
Kas ir donoru vietnes un kā tās pareizi izvēlēties?
Donoru vietnes ir tīmekļa resursi, kuros tiek ievietotas saites uz popularizējamo lapu.
Meklētāji katrai vietnei piešķir svaru jeb vērtējuma līmeni, kas norāda satura vērtību un kvalitāti. Jo lielāks svars, jo autoritatīvāks resurss. Ja donora vietnē tiek ievietota saite uz citu lapu, tad daļa no viņas svara tiek novirzīta tai. Donora vietne it kā atdod daļu savas vērtības.
Laba donoru vietne atbilst šādiem kritērijiem:
- Augsta apmeklētība. Vietnēm ar lielu trafiku tiek piešķirts lielāks svars. Tās var dot ne tikai vērtējumu, bet arī apmeklētājus. Aktīvie lietotāji klikšķina uz jūsu lapas saitēm, un tas pozitīvi ietekmē jūsu vietnes popularitāti.
- Svaigs saturs. Jaunas publikācijas, diskusijas, aktīvi lietotāji palielina vietnes rangu meklētājos.
- Neliels izejošo saišu skaits. Jo vairāk saišu tiek ievietots donora vietnē, jo mazāku svaru katra akceptora vietne saņem. Ja resursam ir daudz saišu, tas, iespējams, piedalās apmaiņā un pārdod saites.
- Atbilstība tēmai un reģionam. Ir jāizvēlas donoru vietnes, kurās saites uz jūsu lapām izskatīsies dabiski.
- Augsta uzticēšanās jeb meklētāju uzticības līmenis. Uzticība tiek aprēķināta, izmantojot īpašus algoritmus. Meklētāji novērtē uzvedības faktorus, dizaina unikalitāti, aizdomīgu skriptu klātbūtni, optimizāciju un citus kritērijus.
- Sankciju un filtru trūkums. Meklētāji nosaka ierobežojumus aizdomīgām vietnēm. Saites no šādām lapām pazemina jūsu vietnes vērtējumu un dažos gadījumos pat izsauc sankciju piemērošanu.
Ārpuslapas SEO labākā prakse
Ievērojiet šos zelta likumus, lai jūsu ārējo saišu veidošanas stratēģija nodrošinātu pēc iespējas lielāku SEO vērtību:
- Sazinieties ar uzticamām augstas kvalitātes vietnēm un influenceriem.
- Pārliecinieties, vai tīmekļa vietne atbilst jūsu zīmolam.
- Dažādojiet atpakaļsaišu profilu. Nav tik vērtīgi iegūt 100 atpakaļsaites no vienas un tās pašas vietnes, kā iegūt 100 atpakaļsaites no 100 unikāliem, augstas kvalitātes domēniem.
- Izvairieties no pārveidotu rakstu vai vienādas pieejas taktikas. Google to var viegli atklāt.
- Saites nolūks ir ļoti svarīgs, tāpēc pārliecinieties, ka esat citēti atbilstošā kontekstā.
- Izprotiet, kas ir enkura teksts un kā to izmantot. Enkurteksts, kas precīzi sakrīt ar mērķa lapas atslēgvārdu, ir neticami spēcīgs reitinga faktors. Bet, ja to izmanto pārmērīgi, tad Google par to soda.
- Ranžēšanai ir nepieciešamas saites dziļi vietnē. Lai gan saites uz galveno lapu ir lieliski piemērotas domēna autoritātes veidošanai, jūs var pārspēt daudz mazāki konkurenti, izmantojot tiešākas mērķa lapu saites.
- Esiet piesardzīgi ar komentēšanu blogos. Lielākā daļa emuāru komentāru automātiski ir nofollow, tātad tie nenodod lapas rangu. Turklāt saites komentāros izskatās kā nevēlamas, tāpēc labāk no tām izvairīties.
- Nekad nemaksājiet par ārējām saitēm.
Kādas ir ārējo saišu iegūšanas metodes?
Ārpuslapas optimizācija ietver šādas metodes:
- Pūļa (krowd) mārketings: darbošanās forumos un atsauksmju vietnēs.
- Satura (content) mārketings jeb outreach: satura publicēšana tematiskos resursos. Šīs atpakaļsaites ir vissvarīgākās, bet, lai tās iegūtu, ir jāpavada daudz laika, sagatavojot augstas kvalitātes rakstus.
- Reģistrācija katalogos. Uzziņu vietnes ir papildu klientu avots, jo tās apmeklē cilvēki, kas interesējas par jūsu pakalpojumiem.
- Soctīkli. Aktivitāte sociālajos tīklos pozitīvi ietekmē vietnes reitingu Google. Tas norāda, ka uzņēmums ir orientēts uz klientu un uztur kontaktu ar savu mērķauditoriju.
- Linku biržas: viena no riskantākajām optimizācijas metodēm. Fakts ir tāds, ka meklētāji aktīvi cīnās pret resursiem, kas pārdod un pērk ārējās saites.
Daži ārējo saišu iegūšanas paņēmieni
Nav viegli panākt, lai par jums runā un raksta pozitīvā nozīmē, it īpaši, ja runa ir par e-komerciju. Tomēr šajā virzienā ir jāstrādā, lai vietnes lapas nonāktu meklēšanas rezultātu sākumā.
Izveidojiet unikālu produktu vai pakalpojumu, par kuru cilvēki vēlas runāt
Tā var neizskatīties pēc SEO taktikas, jo lielākoties ir tikai mārketinga pamats. Taču tas ir arī visvienkāršākais, pirmais solis visās ārpuslapas SEO stratēģijās.
Izveidojiet brīnišķīgus produktus un pakalpojumus, kurus cilvēki apspriež digitālā vidē. Dodiet cilvēkiem iemeslu pieminēt jūs (un izveidot saiti uz jūsu vietni) atsauksmju vietnēs, sociālajos saziņas līdzekļos un digitālajās ziņu publikācijās.
Sadarbojieties ar nozares ietekmētājiem
Influenceri ir personas jūsu nozarē ar lielu iesaistīto auditoriju, kas veido cilvēku viedokļus.
Ir desmitiem veidu, kā sadarboties ar ietekmētājiem, izmantojot satura mārketingu, kas rada abpusēji izdevīgus rezultātus.
- Izveidojiet vērtīgu saturu viņu platformai.
- Kopīgi veidojiet kvalitatīvu saturu.
- Lūdziet viņiem novērtēt jūsu produktu.
- Izveidojiet īpašu piedāvājumu tieši viņu auditorijai.
- Aptaujājiet partnerus.
- Piešķiriet viņiem ekskluzīvu piekļuvi kādam savam pasākumam apmaiņā pret atsauksmi.
- Koordinējiet produkta izlaišanu.
Partnerība ar influenceriem palielina zīmola atpazīstamību un bieži vien rada vērtīgas atpakaļsaites, kas savukārt palielina trafiku.
Publicējieties
Publicējot ziņas uzticamās nozares vietnēs, jūs veidojat spēcīgus ārpuslapas SEO signālus. Pirmkārt, parādāt meklētājiem, ka esat nozares eksperti. Otrkārt, nopelnāt kontekstuāli atbilstošas atpakaļsaites rakstā uz svarīgu savas vietnes lapu.
Būtisks rakstīšanas noteikums ir nodrošināt pēc iespējas lielāku vērtību. Nelejiet ūdeni un neveidojiet atslēgvārdiem pildītu tekstu tikai tāpēc, lai iegūtu lētas atpakaļsaites. Ja rakstāt kvalitatīvu saturu, kas ir praktiski izmantojams, noderīgs un unikāls, tad izdevēji publicēs jūsu darbu.
Intervējieties
Žurnālisti vienmēr meklē uzticamus avotus, ko citēt savos rakstos. Nav labāka sava brenda vērtīguma parādīšanas veida, kā būt citētiem nozīmīgā ziņu kanālā.
Izmantojiet esošos partnerus
Izmantojiet savu partnerību ar citiem zīmoliem, lai izveidotu vērtīgas atpakaļsaites. Piemēram, dažu uzņēmumu vietnēs ir oficiālas partneru lapas, kurās jūs varat būt uzskaitīti. Varat arī sadarboties ar partneri, lai kopīgi izveidotu saturu, kas rezonē ar jūsu abu auditorijām.
Beigu beigās varat kopīgot viens otra saturu sociālajos medijos. Paplašināta sociālā sasniedzamība var radīt papildu atpakaļsaites.
Veiciet unikālus pētījumus un aptaujas
Ļoti efektīva ārpuslapas SEO metode ir tirgus izpēte un rezultātu publicēšana. Kas padara šo paņēmienu efektīvu? Jūsu brends būs ekskluzīvs šāda satura īpašnieks, un meklētājiem patīk oriģinalitāte! Plašsaziņas līdzekļi, influenceri un žurnālisti nepārtraukti meklē unikālus pētījumus, tāpēc šī metode ir vērtīga gan sabiedriskajām attiecībām, gan SEO.
Izveidojiet koplietojamus attēlus
Kopīgota infografika ir noderīga ārpuslapas SEO metode. Izplatīta prakse ir izveidot pārsteidzošu infografiku, ievietot to savā vietnē un zem tās ievietot nelielu HTML kodu, lai citas organizācijas varētu to iegult savās vietnēs.
HTML tiek iekļauta saite atpakaļ uz jūsu vietni. Katru reizi, kad attēls tiek iegults citā vietnē, tas ģenerē atpakaļsaiti uz jūsu lapu un palielina vispārēju jūsu zīmola atpazīstamību.
Pat ja jūsu infografika netiek izmantota, pastāv liela iespēja, ka citi iegūs datus vai ieskatu un minēs to kā avotu.
Izveidojiet koplietojamus videoklipus
Smieklīgi video. Pārsteidzoši video. Intriģējoši video. Emocionāli video. Satriecoši video. Informatīvi video.
Izveidojiet videoklipus, ko citi labprāt kopīgotu, un radīsiet vēl vienu iespēju paplašināt sava brenda atpazīstamību un nopelnīsiet atpakaļsaites. Ņemot vērā to, ka YouTube ir otrais lielākais meklētājs, varat tādā veidā palielināt mārketinga atdevi.
Izmantojiet trūkstošas vai bojātas saites
Tiešsaistes izdevēji, iespējams, ir izveidojuši saites uz jūsu vietnes tīmekļa lapām, kuras vairs nepastāv. Palūdziet tās atjaunot un norādiet uz atbilstošām lapām. Varat arī meklēt bojātas saites rakstos par savas sfēras tēmu un lūgt autorus ievietot to vietā saites uz jūsu lapām.
Izpētiet, ko dara konkurenti
Konkurentu atpakaļsaišu profilos var atrast daudz vērtīgu ideju.
Aktīvi iesaistieties sociālajos medijos
Ir ļoti svarīgi uzturēt aktīvu sociālo mediju klātbūtni, lai veicinātu pozitīvu digitālo klientu pieredzi ar savu zīmolu. Tā ir arī iespēja paplašināt savu sasniedzamību un iespēja nopelnīt dabiskas atpakaļsaites.
Ja sadarbojaties ar auditoriju dažādās sociālajās platformās, tad radāt iemeslus, lai viņi varētu pozitīvi runāt par jums citās vietās. Lai gan iesaistīšanās sociālajos medijos nav tiešs ranžēšanas faktors, plaša sociālā mijiedarbība var novest pie brenda pieminēšanas tīmekļa vietnēs.
Iesaistieties forumos
Diskusiju forumi ļauj parādīt savu erudīciju par noteiktu tēmu, kā arī attīstīt attiecības ar potenciāliem klientiem. Tie arī piedāvā vietu, kur gaumīgi koplietot izveidoto saturu, kas ir saistīts ar konkrētu diskusiju.
Protams, tās vienmēr ir nofollow saites, tomēr ved cilvēkus uz jūsu vietni. Ja ir izveidota stabila iekšējā saišu struktūra, piemēram, tēmu kopas, tad jaunus apmeklētājus var novirzīt uz vissvarīgāko lapu.
Rīkojiet reklāmas kampaņas
Izveidojiet datu bāzi, kurā iekļauti reportieru un citi plašsaziņas līdzekļu pārstāvju kontakti, un apziņojiet viņus par to, ko dara jūsu zīmols.
Izvairieties no vēlmes sūtīt ikdienišķus jaunumus, pretējā gadījumā žurnālisti sāks ignorēt jūsu preses relīzes. Tā vietā reklamējiet savus pētījumus, jaunu tendenču ceļvežu sēriju un līdzīgas, ievērības cienīgas lietas.
Rīkojiet pasākumus
Izdomājiet iemeslu, sarīkojiet pasākumu, uzaiciniet žurnālistus, un jūsu brends tiks pieminēts presē.
Piemēram, pirmajiem 50 apmeklētājiem var piedāvāt ekskluzīvu dāvanu, tā palielinot ļaužu entuziasmu ierasties pasākumā. Jūs varat vēl vairāk palielināt aizrautību, ja uzaicināt kādu slavenību vai populāru ietekmētāju vadīt pasākumu.
Ja pasākumam ir izglītojošs raksturs, uzaiciniet nozares ekspertus. Potenciālie apmeklētāji uztvers augstāku vērtību, un arī ekspertu grupas dalībnieki palīdzēs to paaugstināt.
Vēl daži ārējo saišu iegūšanas paņēmieni
- Ikdienas publikācijas. Tādas bieži pārpublicē, atsaucoties uz avotu.
- Noderīga bezmaksas programma, čeklists, rīks. Cilvēkiem patīk noderīgas lietas, it īpaši, ja par tām nav jāmaksā, tāpēc informācija par to ātri izplatās.
- Konkursi un akcijas. Piedāvājiet dāvanu par pārpublicēšanu. Tas motivē, un tā var iegūt ārējās saites.
- Preču izvietošana agregatoros, ja sortiments ir neliels.
- Bezmaksas kursi un vebināri.
- Lūgums plaģiāta publicētājiem ievietot saites uz jūsu vietni.
Kā strādāt ar reputāciju internetā?
Tāpat kā dzīvē, arī tiešsaistē ir svarīga reputācija. Varat to izveidot savai vietnei divos veidos:
- palielinot zīmola trafiku,
- izmantojot atsauksmes.
Atsauksmes
Atsauksmju lomu ir grūti pārvērtēt. To mērķauditorija ir ne tikai lietotāji, bet arī meklētāji. Vietnes, par kurām ir pozitīvas atsauksmes, ir uzticamākas, un tām ir lielāka iespēja tikt meklēšanas rezultātu augšgalā. Turklāt pozitīva tiešsaistes reputācija uzlabo konversiju. Lietotāji atgriežas vietnē, kas pozitīvi ietekmē uzvedības ranžēšanas faktorus.
Ārējai optimizācijai ir svarīgas atsauksmes, ko lietotāji atstāj par jūsu vietni meklētāju pakalpojumos (Google My Business) un citos autoritatīvos resursos (sociālie tīkli, atsauksmju pakalpojumi, rezervēšana un citi). Ir četri efektīvi veidi, kā likt klientam par jums rakstīt:
- Izraisiet patiesu vēlmi. Piedāvājiet tādas kvalitātes preci, lai par to gribētos rakstīt atsauksmes un pastāstīt visiem.
- Vienkārši palūdziet. Ir pārsteidzoši, ka vienkāršs aicinājums atstāt atsauksmi joprojām darbojas labi.
- Sarīkojiet interaktīvu pasākumu ar balvām. Piedāvājiet dāvanu (vēlams, ka tas ir uzņēmuma produkts) par interesantāko atsauksmi;
- Piedāvājiet atlaidi. Neliels bonuss ir vēl viens stimuls atstāt atsauksmes.
Ir svarīgi pārraudzīt atsauksmes un savlaicīgi reaģēt uz tām, it īpaši, ja tās ir negatīvas. Tas novērš iebildumus un atstāj labu iespaidu par uzņēmumu. Turklāt cilvēki ir gandarīti, ja viņus pamana.
Brenda trafiks
Klikšķus uz meklēšanas rezultātiem, kas iegūti ar vaicājumu par jūsu organizācijas nosaukumu, sauc par zīmola trafiku. Pazīstamiem uzņēmumiem brenda trafika daļa ir līdz pat 40%. Ir vairākas metodes, kas palīdz palielināt zīmola trafiku:
- Uzņēmuma blogs, kurā ir apmeklētājiem noderīga informācija.
- Uzņēmuma lapa reģionālās, tematiskās tīmekļa vietnēs.
- Uzņēmuma pievienošana Google Maps.
- Maksas reklāma ar zīmola vaicājumiem.
- Partneri, kuri piemin zīmolu, nesniedzot saiti uz vietni.
Zīmola trafiks ir signāls, ka uzņēmumam uzticas. Tas palielina lojalitāti, klienti biežāk atgriežas jūsu vietnē, kas uzlabo uzvedības faktorus.
Ārējā SEO čeklists
- Organizācija ir visos lielākajos nozaru katalogos.
- Katalogos ir vispilnīgākā informācija par organizāciju.
- Informācija par uzņēmumu un tīmekļa vietni ir pieejama visos lielākajos atbilstošās sfēras tematiskajos resursos.
- Uz vietni ved ārējās saites no kvalitatīvām un tematiskām donoru vietnēm.
- Par vietni ir pozitīva informācija atsauksmju servisos.
- Ir izveidots profils un saites Google My Business.
- Netiek izmantotas melnās un pelēkās metodes ārējo optimizācijas faktoru palielināšanai (piemēram, netiek pirktas saites).
Domājiet plaši
Neierobežojiet savu ārējo SEO ar standartveidīgām optimizācijas metodēm, piemēram, rakstiem medijos. Jūsu zīmols dzīvo nepārtraukti mainīgā interneta ekosistēmā, kurā Google nepārtraukti vērtē jūs salīdzinājumā ar konkurentiem. Pateicoties pastāvīgajiem Google atjauninājumiem, saturs kļūst labāks nekā jebkad agrāk, tāpēc uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izstrādāt holistisku satura stratēģiju, kas attiecas uz visu klienta ceļu.
Turpiniet stiprināt savu tehnisko SEO un veidojiet brīnišķīgu saturu. Bet neapstājieties pie tā. Ja runa ir par optimizācijas metodēm ārpus lapas, tad domājiet plaši un drosmīgi!
Pukpuk.lv 2. vietā Google pēc meklēšanas vārdiem “saliekama dārza tualete”.