Satura optimizācija ir svarīga, pretējā gadījumā mērķauditorija, visticamāk, to neatradīs. Meklēšana nav vienīgais veids, kā cilvēki atrod informāciju, toties ir visvienkāršākā. Ja veidojat optimizētu vietnes saturu meklētājiem, tad cilvēki un potenciālie klienti jūs atradīs.
Vai vēlaties uzzināt noslēpumu, kā profesionāļi optimizē saturu? Viņi nekoncentrējas tikai uz SEO. Tā vietā viņi koncentrējas uz to, kā lasītāji uztver pasniegto materiālu un informāciju.
Kas ir vietnes satura SEO optimizācija?
Vietnes satura optimizēšana ir saistīta ar tiešsaistes tekstu atbilstības palielināšanu gan lietotājiem, gan meklētājiem, piemēram, Google. Lasītājiem satura optimizācija nozīmē konsekventu piekļuvi kvalitatīvam saturam, kas ļoti labi atbilst viņu meklēšanas mērķim.
SEO optimizācija ir vietnes sagatavošana popularizēšanai meklētājos. Pakalpojuma galvenais mērķis ir piespiest meklētājprogrammas parādīt vēlamo lapu Google maksimālam atslēgvārdu skaitam. Neoptimizēta resursa popularizēšana ir bezjēdzīga. Piedāvātajam pakalpojumam nav nekāda sakara ar kontekstuālo reklāmu, tas arī nemaina vietnes dizainu un izskatu.
Tiek izcelta iekšējā un ārējā optimizācija. Pirmā tiek veikta, lai uzlabotu lietotāja un meklēšanas sistēmas mijiedarbību ar vietni.
Iekšējā SEO optimizācija ir sadalīta divās daļās: patērētājam redzamajā un neredzamajā. Redzamā daļa ir vietnes struktūra, uzlaboti apraksti, izveidotas papildu galvenās lapas un uzlabots saturs. Neredzamā daļa veido atslēgvārdu izpēti un vietnes pielāgošanu mobilajiem sīkrīkiem.
Optimizācija palielina pamanāmību un autoritāti patērētājos un meklētājos. Tās uzdevumus ir izdarīt visu, lai palielinātu vietnes popularitāti.
Kāpēc nepieciešama mājas lapas satura SEO optimizācija?
Tāds serviss kā SEO satura optimizācija ietver daudzas funkcijas:
- uzlabot satura kvalitāti un atbilstību;
- palielināt interneta vietnes unikalitāti;
- palīdzēt lietotājam labāk izmantot interneta vietni.
Ja optimizācija ir veikta efektīvi un veiksmīgi, tad palielinās portāla apmeklētāju skaits, vietnes lapu reklāmguvumu rādītāji, auditorijas lojalitāte produktam un zīmola atpazīstamība.
Kam ir noderīga SEO satura veidošana?
Vietnes satura veidošanas pakalpojums tiek pasūtīts, lai popularizētu dažāda veida tiešsaistes veikalus, jaunuzņēmumus, tiešsaistes mazumtirdzniecības vai vairumtirdzniecības uzņēmumus, servisa centrus un aģentūras.
Kāda ir satura optimizācija?
Tehniskā satura optimizācija padara tekstus mašīnlasāmus, viegli atklājamus un labi strukturētus, lai meklētāji tos varētu viegli uztvert. Ja meklētājs saņem jautājumu, jūsu rakstā vai lapā ir jābūt vislabākajai atbildei uz to.
Satura optimizācija ietver saistīto atslēgvārdu pārbaudi, meta un virsraksta tegu aizpildīšanu un relevantas saites. Vajadzētu arī optimizēt virsrakstus, lai uzlabotu CTR, un vizuālos materiālus, lai palielinātu lietotāju iesaisti.
Kādas ir satura optimizācijas priekšrocības?
- SEO. Labi optimizēts saturs uzlabo klasifikāciju meklētājos.
- Trafiks. Augstāks vērtējums rada lielāku organisko datplūsmu.
- Autoritāte. Optimizēts saturs palielina tēmas autoritāti un uzticību gan lietotājiem, gan Google.
- Efektivitāte. Esošā satura atjaunināšana un pārpublicēšana ietaupa daudz laika.
- Perspektīva. Regulāra satura pārbaude ļauj palikt aktuāliem.
Kā meklētāji izmanto vietņu saturu?
Meklētājprogrammas, piemēram, Google skenē un indeksē katru vietnes lapu atsevišķi. Ja cilvēks ievada meklēšanas vaicājumu, meklētājs mēģina saprast cilvēka nolūku un sniedz vaicājumam visatbilstošākos rezultātus.
Jūsu lapas vieta jeb rangs šajos rezultātos ir atkarīgs no lapas satura kvalitātes un atbilstības cilvēka vaicājumam, pareizāk, tam, kā meklētājs šo vaicājumu ir sapratis.
Kas ir satura optimizācijas stratēģija?
Ievērojams skaits mārketinga speciālistu parasti nogaida, kamēr tiks pabeigta satura rakstīšana, lai izmantotu SEO kā popularizēšanas rīku, ievietotu atslēgvārdus un pāris saites izveidotajos tekstos. Efektīvai satura stratēģijai ir jāsākas ar atslēgvārdu izpēti un lietotāja nodomu noskaidrošanu. Ja zināt, kādus konkrētus vaicājumus izmanto jūsu patērētāju auditorija un kāda veida saturu viņi meklē, tad varat izstrādāt mārketinga stratēģiju atbilžu sniegšanai uz konkrētiem lietotāju vaicājumiem.
Kādas funkcijas pilda kvalitatīvs saturs?
Saturam jābūt balstītam uz jūsu auditorijas vajadzību izpratni, lietotāju vaicājumu un atslēgvārdu izpēti. Runājiet ar savu auditoriju tajā pašā valodā un sniedziet viņiem tieši to informāciju, ko viņi meklē.
Saturam ir jāpalīdz atrisināt vienu konkrētu problēmu. Ieteicams izmantot garu tekstu (vairāk nekā 1000 vārdu), jo tas parāda labākas organisko rezultātu tendences, taču, neskatoties uz to, klienta uzmanību nevajadzētu novērst.
Saturā ir jāietver pārliecinošs aicinājums uz darbību vai skaidri jāapraksta nākamā darbība. Ja zināt, kas ir nepieciešams apmeklētājiem, tad saturā ir skaidri jāparāda, kā iegūt to, ko viņi vēlas.
Kāds ir kvalitatīvs saturs?
Ir daudz domu un ideju par to, kādas ir kvalitatīva satura īpašības. Runājot īsi, kvalitatīvs saturs atbilst vismaz dažām no šīm prasībām:
- vienkāršība,
- saskaņotība,
- skaidrība,
- negaidītība,
- konkrētība,
- uzticamība,
- emocionalitāte;
- izklaidējoša un reizē izglītojoša sastāvdaļa;
- praktiskums;
- dziļums un pamatīgums;
- unikalitāte (ne tikai satura, bet arī pēc būtības);
- patiesums.
Atcerieties, ka jūs veidojat tekstus, pirmkārt, cilvēkiem un tikai pēc tam meklēšanas robotiem, nevis otrādi.
- Kvalitatīvs saturs ir rakstīts lasītāju auditorijai, nevis, piemēram, šauram jūsu draugu lokam. Pārliecinieties, vai lietotā valoda nav pārāk sarežģīta, vienkārša vai bagāta ar žargonvārdiem.
- Tas piedāvā sociālu apmaiņu. Paskatieties uz saturu no malas un pajautājiet sev, vai vēlaties dalīties ar informāciju un vai varat to izdarīt? Vai ir sociālās koplietošanas pogas?
- Kvalitatīvs saturs ir strukturēts. Lai teksts būtu viegli saprotams un lasāms, tā struktūrā jāietver īsas rindkopas, numurēti saraksti, aizzīmes, treknraksts, pēdiņas utt.
- Tas pārspēj konkurentu saturu. Apskatot lapas, kas atbilst jūsu mērķa vaicājumiem citās vietnēs, pārliecinieties, vai jūsu saturs visos (dažos) veidos ir labāks par viņu saturu.
Kā optimizēt vecu saturu?
Jūs esat daudz laika veltījuši vietnes satura izveidošanai. Tas ir guvis diezgan lielu popularitāti, kad pirmo reizi parādījās internetā, bet pēc dažiem mēnešiem tas lielākoties tiek ignorēts. Kā var izmantot veco saturu jauniem mērķiem? Protams, to vajag optimizēt.
Lapas mērķa definēšana
Tas palīdzēs atrast pareizos atslēgvārdus, pēc kuriem optimizēt, kā arī mērķauditoriju, uz kuru orientēties. Nosakot savas lapas mērķi, pajautājiet sev:
- Kurā vietā mārketinga piltuvē šī lapa iekļaujas?
- Kas ir šāda veida satura mērķauditorija?
- Kādas darbības vēlaties, lai lietotāji veiktu pēc lapas apmeklēšanas?
Atbildot uz šiem jautājumiem, varēsiet maksimāli optimizēt lapu. Skaidra izpratne par savu mērķi darba laikā uzlabos dabisko klasifikāciju, kā arī padarīs saturu atbilstošāku lietotāju vēlmēm.
SEO audits
Ir nepieciešams inventarizēt visas vietnes lapas. Varat izmantot vietnes karti, taču bieži vien ar to nepietiek. Lielisks veids, kā aplūkot visas lapas kopā ar noderīgiem, praktiski izmantojamiem datiem, ir SEO audita veikšana, izmantojot šim nolūkam paredzētas programmas.
Vietņu satura audita rīki ir lieliski piemēroti, lai ātri iegūtu pārskatu par izplatītām SEO problēmām, piemēram, bojātām saitēm, trūkstošiem lapu virsrakstiem un metaaprakstiem. Šie ir pirmie un acīmredzamie soļi, lai nekavējoties uzlabotu klasifikāciju meklētājos. Iespējams, ka kļūdu labošana nepacels lapu meklēšanas rezultātu augšgalā, taču šīs problēmas ir jāatrisina vispirms, pretējā gadījumā uz ilgu laiku varat zaudēt meklētāju labvēlību.
Satura izpēte un prioritāšu noteikšana
Instruments Google Search Console parāda, pēc kādiem meklēšanas vaicājumiem vietne ranžējas un kādās pozīcijās atrodas. Tas parāda arī dabisko sasniedzamību, seansus un klikšķus.
Tajā atradīsiet vecās lapas, kurām nepieciešama optimizācija, un koncentrējieties uz tām. Lai noteiktu prioritāti, sāciet ar tekstiem, kas ir slikti ranžēti prioritāriem meklēšanas vaicājumiem. Atjauniniet un rediģējiet saturu, lai tas būtu atbilstošs un atšķirtos no konkurentu rakstītā.
Varat arī atrast lapas, kas tiek parādītas pēc neplānota atslēgvārda. Šajā gadījumā lapa nevar tikt ierindota augstāk, jo tā pilnībā neatbilst lietotāju meklēšanas nolūkam. Rediģējiet lapu, lai tā atbilstu atslēgvārdam.
Konkurentu izpēte
Izpētiet savu konkurentu vietnes. Bieži vien, vienkārši ritinot konkurentu lapas, var gūt ieskatu par šādām lietām:
- Ko viņi dara, lai piesaistītu apmeklētājus?
- Vai viņi dara kaut ko radošu?
- Kā viņi mudina apmeklētājus apstāties un uzkavēties?
- Kā viņi strukturē savas lapas, lai tās būtu lasāmas, kā arī lai palielinātu ranžēšanas iespējas?
Ja jūsu vietnē ir līdzīgs saturs, tad gūstat priekšstatu, ar ko sākt optimāla satura veidošanu.
Augstāka ranga lapu meklēšana
Pašreizējais trafika apjoms nav visuzticamākais rādītājs, lai noteiktu, kuras lapas ir jāatjaunina. Labākais veids, kā novērtēt jebkura materiāla potenciālu, ir aplūkot tā vietu meklēšanas sarakstā.
Loģika ir vienkārša: ja lapa atrodas otrajā desmitniekā, tā var nesaņemt klikšķus, taču pietiek ar tās pārvietošanu uz pirmo desmitnieku, lai iegūtu ievērojamu trafika pieaugumu.
Papildu darbi lapas optimizēšanai
- Ievietojiet vairāk iekšējo saišu uz to (no citām lapām, no izvēlnes utt.).
- Pievienojiet mērķa atslēgvārdu lapas nosaukumam.
Aicinājumi uz darbību saturā
Labākais veids, kā palielināt reklāmguvumu skaitu, ir pievienot aicinājumus uz darbību. Jūsu saturā ievietotajiem CTA vajadzētu piesaistīt lietotājus, piedāvājot risinājumus un daudzsološas atbildes.
Atslēgvārdu, attēlu, ārējo un iekšējo saišu pievienošana
Lieciet izvēlētos atslēgvārdus nosaukumos, meta aprakstā, alternatīvajos attēlu tekstos un pamattekstā.
Ja lapā nav neviena attēla, pievienojiet tos. Noteikti ierakstiet alternatīvo tekstu, lai attēls būtu pieejams Google un lasītājiem, kuri izvēlas attēlus neskatīties.
Ārējās saites ir saites, kas novirza lietotājus uz ārēju resursu; iekšējās saites ved uz citu jūsu vietnes lapu. Abas ir svarīgas un parāda Google, ka vietnē pasniegtā informācija ir uzticama. Vienīgi pārliecinieties, ka ārējās saites ved uz vienlīdz uzticamiem informācijas avotiem un neved pie konkurentiem.
Vietnes struktūras sakārtošana
Izstrādājot vietni, tās struktūra jāveido saderīga ar SEO prasībām:
- tā atvieglo lietotājiem meklēšanu;
- mudina meklētājprogrammas iedziļināties vietnē;
- izceļ un reklamē vissvarīgāko saturu.
Lai gan nevajadzētu visu pārtaisīt un rediģēt esošos URL (pārāk daudz redirektu ir slikti), ir dažas pamata strukturālas izmaiņas, kuras varat veikt, lai iepriecinātu Google un savus lietotājus.
Vai lapa atbild uz jautājumu
Tas ir vissvarīgākais, kas jāatceras, optimizējot veco saturu. Cik vien iespējams optimizējiet virsrakstus un tegus, taču neaizmirstiet, ka rakstāt cilvēkiem.
Atrodiet vecas lapas, kas ir kļuvušas mazāk noderīgas jūsu auditorijai. Rediģējiet tās, lai uzlabotu atbilstību.
Vienmēr atbildiet uz galveno, lapā uzdoto jautājumu, un lapas pozīcija meklēšanas rezultātos noteikti paaugstināsies.
Satura optimizācijas kontrolsaraksts
Īsi un kodolīgi par to, kas tiek darīts, veidojot meklētājiem optimizētu saturu.
- Virsraksta atbilstības novērtēšana.
- Materiāla struktūras uzlabošana.
- Saišu darbības pārbaude.
- Jaunu, atbilstošu saišu pievienošana.
- Attēlu, piemēru, gadījumu aprakstu atjaunošana.
- Aicinājuma uz darbību atbilstības novērtēšana.
Ieteikumi satura optimizēšanai SEO vajadzībām
Saturam ir svarīga loma vietnes optimizēšanā meklētājiem. Lai nodrošinātu, ka saturs ir optimizēts SEO, ir jāņem vērā vairāki faktori.
Pareiza atslēgvārdu izmantošana
Pats svarīgākais satura optimizācijas faktors ir atslēgvārdu izmantošana. Katrai vietnes lapai ir nepieciešama unikāla atslēgvārdu kopa, kas atbilst lapas tēmai. Nevajadzētu pārmērīgi izmantot atslēgvārdus, jo tas var negatīvi ietekmēt vietnes rangu. Turklāt atslēgvārdi ir jāpievieno dabiskā veidā, nevis jāpadara teksts smieklīgs.
Unikāls saturs
Vēl viens satura optimizācijas faktors ir unikalitāte. Katras vietnes lapas saturam jābūt unikālam un informatīvam. Nevajadzētu kopēt informāciju no citām vietnēm, jo tas var izraisīt vietnes ranga pazemināšanos. Saturam ir jābūt ne vien noderīgam, bet arī unikālam.
Laba struktūra
Saturam jābūt pareizi strukturētam, izmantojot virsrakstus un apakšvirsrakstus. Tie palīdz optimizēt saturu meklētājiem.
Attēli ar aprakstiem
Attēliem ir jāpievieno unikāli apraksti ar atslēgvārdiem. Tas palīdz uzlabot lapas vietu meklēšanas sarakstā un padara saturu vizuāli bagātāku.
Teksta optimizācija meklētājiem
Kas ir SEO teksts?
Tas ir teksts, kas izveidots, lai piesaistītu organisko trafiku no meklētājiem. Meklētāji un cilvēki redz tekstu atšķirīgi. Tas nozīmē, ka SEO mērķu sasniegšanai nepietiek tikai ar to, ka saturs ir interesants un vērtīgs lietotājiem. Ir arī svarīgi to optimizēt meklēšanas robotiem.
Kas ir SEO teksta optimizācija?
Teksta optimizēšana SEO ir izmaiņu veikšanas process, kas palīdz meklēšanas robotiem labāk saprast, par ko tekstā ir rakstīts un uz kādiem lietotāja vaicājumiem tas vislabāk atbild. Saturu parasti veido vienreiz, taču tā SEO optimizācija var turpināties bezgalīgi.
Galvenie SEO tekstu rakstīšanas posmi
Katrs speciālists pamazām nonāk pie sava SEO teksta rakstīšanas algoritma. Šeit esam aprakstījuši soļus, kā strādājam pie projektiem.
Semantiskā kodola izstrāde jeb atslēgvārdu izpēte palīdz sasniegt divus mērķus. Pirmais attiecas uz saturu – par ko īsti ir jāraksta. Otrais attiecas uz formu – kādas frāzes jāiekļauj tekstā, lai pēc izvēlētajiem meklēšanas vaicājumiem ierindotu lapu pirmajā vietā. Topa analīze palīdz atbildēt vēl uz diviem jautājumiem. Pirmais: kādi vispārīgie satura modeļi pirmajām 10-20 vietnēm palīdz būt topā. Otrais: kādas noderīgas lietas var pievienot savam tekstam, kas nav konkurentiem, bet ir svarīgas lietotājiem.
Ir grūti rakstīt tekstu, mēģinot apmierināt vienlaikus gan lietotāju, gan meklētāju prasības. Tāpēc labāk saturu veidot divos posmos. Pirmajā posmā rakstām tekstu, koncentrējoties tikai uz tā vērtību lasītājam. Satura struktūras un tēmas būtību pasniedzam, izmantojot tādus vārdus, kurus uzskatām par nepieciešamiem.
Otrajā posmā labojam tekstu tā, lai tas varētu ierindoties pirmajās vietās pēc visvērtīgākajiem atslēgvārdiem. Meklētāji attīstās un katru gadu labāk saprot, kādas vajadzības slēpjas aiz katra meklēšanas vaicājuma un kuras lapas tos apmierina labāk. Bet teksta satura optimizācija joprojām ir nepieciešama.
Šķiet, kā gan teksta izplatīšanu ietekmē tas, kā tas ir uzrakstīts. Saistība ir ļoti vienkārša. SEO teksta vērtību galvenokārt nosaka tas, cik lielu organisko trafiku tas piesaista. Ja pat pēc kāda laika tas nepilda uzdevumu, tad visas pūles to izveidot bija veltīgas. Tāpēc ir ļoti svarīgi iepriekš noteikt, kādi faktori (izņemot tekstu) ietekmē lapas nokļūšanu topā.
Kā pārbaudīt teksta SEO optimizāciju?
SEO teksta pārbaude pirms publicēšanas prasa laiku. Bet tas ietaupa daudz resursu, kas bez šādas pārbaudes tiek tērēti turpmākiem satura labojumiem un pārrakstīšanai. Pat ja jūs paši rakstāt tekstu un esat pārliecināti par tā pilnību, izsmeļoša analīze var atklāt kļūdas, par kurām pat nevarat iedomāties.
Ja teksts nav unikāls, tā pozitīvajām īpašībām ir maza nozīme. Meklētāji cenšas nodrošināt, lai meklēšanas rezultāti būtu ne tikai kvalitatīvi, bet arī daudzveidīgi. Plaģiāta izmantošana ir ne tikai šķērslis iekļūšanai topā, bet arī nopietns drauds saņemt meklētāju sankcijas.
Surogātteksts parasti rodas aiz diviem iemesliem. Pirmkārt, ja SEO tekstu autors apzināti iekļauj tekstā pēc iespējas vairāk atslēgvārdu, cerot, ka tas palīdzēs lapai nonākt topā. Otrkārt, rakstot tekstu par tēmu, kurā dažiem svarīgiem jēdzieniem nav pilnvērtīgu aizstājēju un sinonīmu. Pirmais gadījums jau ir diezgan novecojis, otrais ir diezgan izplatīts.
Lasāmības indekss nav faktors ranžēšanas formulā, bet ir ļoti svarīgs lietotāju apmierinātībai. Jo vienkāršāk varat rakstīt par sarežģītām lietām, jo vērtīgāks ir jūsu raksts lasītājam. Un tas parādīsies viņa uzvedībā lapā.
Labam tekstam ir jābūt izlasāmam ne vien viegli, bet arī ātri. Kāpēc tērēt lasītāja laiku, izmantojot vārdus un frāzes, kurām nav vērtības? Nevajag “liet ūdeni”.
Acis ļoti ātri pamana gramatiskas kļūdas. Tās samazina satura vērtību, jo samazinās uzticība autoram. Dažos gadījumos gramatikas kļūda var pat izkropļot frāzes, teikuma vai visa teksta nozīmi.
Nepietiek rakstīt interesanti un noderīgi. Tekstā ir jāaptver tēma iespējami plaši. Tieši tāpēc topa lapās bieži vien tekstiem ir līdzīgs vārdu skaits.
Gan lietotājiem, gan meklēšanas robotiem patīk laba teksta struktūra. Tekstu, kas sadalīts rindkopās, ir vieglāk atcerēties. Lasītājs var ātri pāriet pie vēlamā jautājuma un labāk izprast rakstā aplūkoto jēdzienu attiecības. Turklāt struktūra palīdz arī raksta autoram. Pirms rakstīšanas izveidojiet struktūru jeb plānu, un jūsu radošais process noritēs daudz vieglāk.
Tikai tad, kad esam pārliecinājušies, ka teksts ir unikāls, viegli lasāms, labi strukturēts, gramatiski perfekts un visaptverošs, mēs varam pārbaudīt atslēgvārdu klātbūtni tajā.
Ieteikumi, kā uzlabot lapas saturu
Aprakstiet detaļas
Pēc iespējas precīzāk aprakstiet to, ko darāt, kādus pakalpojumus vai produktus piedāvājat un ko lietotāji var iegūt, apmeklējot vietni.
Šeit ir dažas idejas, kā padarīt vietni informatīvāku:
- Katrai lapai pievienojiet precīzus virsraksta tegus.
- Izveidojiet atsevišķas lapas dažādiem produktiem, pakalpojumiem un tēmām.
- Iedomājieties sevi kā vietnes apmeklētāju un uzrakstiet to, ko vēlaties uzzināt.
Dodiet cilvēkiem to, ko viņi vēlas
Iesakām dot atbildes uz populāriem jautājumiem, kas saistīti ar jūsu biznesa tēmu. Ja sniedzat apmeklētājiem to, par ko tie interesējas, tad tas ir lielisks veids, kā piesaistīt tos savai vietnei. Tas arī pierāda meklētājiem, ka jūsu vietnei ir vērtība un tā ir pelnījusi augstāku vērtējumu.
Regulāri sniedziet cilvēkiem to, ko viņi vēlas
Ir regulāri jāveido jauns saturs savā vietnē. Periodiski atjauniniet vietni ar izmaiņām biznesā, jauniem projektiem, pie kuriem strādājat, un jauniem produktiem un pakalpojumiem, ko jūsu klienti var iegādāties un pasūtīt.
Ir vairāki citi veidi, kā atjaunināt vietni:
- Izveidojiet emuāru jaunumiem un jaunām tendencēm.
- Izveidojiet FAQ lapas, lai palīdzētu lietotājiem rast atbildes uz saviem jautājumiem.
- Izveidojiet atsauksmju lapas.
Svarīgāko pierakstiet
Vizuāls saturs, piemēram, videoklipi, animācijas, infografika, kā arī audioklipi var palīdzēt apmeklētājiem palikt jūsu vietnē ilgāk, taču meklētāji tos nevar viegli saprast. Cik vien iespējams, svarīgāko uzrakstiet teksta formā.
Norādiet uz informācijas autentiskumu
Vienmēr atsaucieties uz labas, kvalitatīvas informācijas avotiem. Google uzskata, ka Vikipēdija ir uzticams avots. Tāpat tekstā operējiet ar pārbaudītiem faktiem, kuriem var atrast pirmavotus.
Nobeigums
Noslēgumā jāsaka, ka satura optimizēšana atbilstoši SEO prasībām ir svarīgs faktors, lai uzlabotu vietnes pozīciju meklētājos. Kā vietnes īpašniekam jums ir jāpievērš īpaša uzmanība savas vietnes saturam, lai tas būtu informatīvs un unikāls. Saturam jābūt pareizi strukturētam, ir jāizmanto pareizi atslēgvārdi un jāpievieno pietiekami daudz attēlu. Tas palīdz palielināt jūsu vietnes apmeklējumu skaitu un uzlabot tās klasifikāciju meklētājos.
Tāpat, kā ir bezjēdzīga vietnes popularizēšana bez SEO, tā SEO ir bezjēdzīgs, ja nav satura.
Ecowise.lv 1. vietā Google pēc meklēšanas vārdiem “casa rekuperators”.