Seo Latvian

SEO stratēģija (tās izstrāde)

Interesanti, ka SEO spēlē nevar uzveikt pretinieku – ir jāpieņem Google noteikumi. Tie mainās, un vecie triki vairs nepalīdz. Uzvaras stratēģijā ir nepieciešama ātra vietne, unikāls saturs, kurā ir īsas, kodolīgas un visaptverošas atbildes uz meklēšanas vaicājumiem, un ļoti, ļoti daudz uzticamības. Tas var šķist vienkārši, bet ir neiedomājami grūti izpildāms.

Kāpēc ir jāizstrādā mājas lapas veicināšanas stratēģija?

Popularizēšanā ar meklētāju palīdzību nav universāla rīka vai metodes, kas palīdzētu vienlīdz efektīvi reklamēt jebkuru resursu jebkurā tēmā. Stratēģijas veidošana ietver vietnes un uzņēmuma novērtēšanu, to vietu nišā, veicināšanas mērķus un to, kādi risinājumi palīdz sasniegt šos mērķus. Stratēģija nodrošina rīcības plānu un ļauj noteikt un prioritizēt uzdevumus, kā arī palielina informētību par komandas darbu. Sākotnējā stratēģijas izstrādes posmā SEO speciālists vai menedžeris cieši sadarbojas ar uzņēmumu, lai vislabāk sasniegtu tā mērķus. Pateicoties tam, bizness tuvojas mērķim pēc iespējas īsākā ceļā un ar mazākiem izdevumiem.

Kas ir SEO stratēģija?

SEO ir darbu kopums, kura mērķis ir popularizēt vietni meklētājos. SEO stratēģija ir dokuments, kurā uzņēmums nosaka savus SEO mērķus un veidus, kā tos sasniegt. Turklāt mērķi ir jānosaka izmērāmos un sasniedzamos rādītājos.

SEO stratēģija ir detalizēts plāns, lai uzlabotu vietnes pozīcijas meklētāju rezultātos un iegūtu vairāk dabiskā trafika. Šis plāns balstās uz vairākiem pamata pīlāriem, tostarp tehnisko SEO, satura stratēģiju, lapas (on-page) SEO, ārējo saišu veidošanu un lietotāju pieredzi.

Vienkārši sakot, SEO stratēģija ir paredzēta izcilas meklēšanas pieredzes nodrošināšanai jūsu auditorijai.

Viena no galvenajām veiksmīgas SEO stratēģijas priekšrocībām ir tā, jūsu zīmols meklētājos tiek parādīts klientam katrā pārdošanas piltuves posmā. Tādējādi jūsu uzņēmums kļūst par uzticamu un pazīstamu resursu patērētājiem.

Vietnes SEO stratēģija palīdz:

  • Pārbaudīt kursu un neaizmirst, uz kādu gala mērķi uzņēmums tiecas.
  • Skaidri redzēt visus posmus, kas noved pie mērķa.
  • Paaugstināt komandas motivāciju. Konkrēti rādītāji ļauj viegli saprast meklētāju veicināšanas pasākumu panākumus vai neveiksmes.
  • Ātri iepazīstināt jaunus darbiniekus ar projektu.

Stratēģija un konsekvence darbā palīdz nemētāties no vienas puses uz otru, kā arī ļauj ietaupīt budžetu un laiku.

Taču iespējama arī otra galējība, kad pārāk stingra un detalizēta stratēģija bremzē procesu.

Stratēģija nav nemainīgs plāns. Ja notiek izmaiņas meklēšanas algoritmos vai ārēji notikumi ietekmē biznesu, stratēģija nekavējoties ir jāpielāgo, lai ņemtu vērā realitāti.

Kad ir nepieciešama SEO stratēģija?

  • Ja strādājat ļoti konkurētspējīgā nišā un vēlaties iekarot tirgu.
  • Ja jūsu vietne sastāv no vairāk nekā 30 lapām, tad bez stratēģijas ir viegli palaist garām svarīgas popularizēšanas nianses.
  • Ja jums ir konkrēts SEO mērķis, tad stratēģija kļūst par šī mērķa karti.
  • Ja vēlaties sasniegt savus klientus, kuri izmanto Google. Pēc maksas reklāmas atspējošanas varat ar viņiem sazināties, izmantojot augstas kvalitātes optimizāciju vietnes popularizēšanai meklētājos.

Ko SEO stratēģija sniedz uzņēmumam?

  • Samazina resursu un laika apjomu SEO mērķu sasniegšanai. Jūs strādājat pēc iepriekš sagatavota un pārbaudīta plāna, nevis haotiski veicat nelielus uzlabojumus.
  • Ļauj izsekot darba gaitai, fiksēt starprezultātus un laikus saprast, ja kaut kas ir nogājis greizi.
  • Visbiežāk visaptverošā SEO procesā tiek uzlabota ne tikai vietnes tehniskā puse, bet arī funkcionalitāte un interfeiss. Tādējādi šie uzlabojumi ietekmē reklāmguvumus, un arvien vairāk lietotāju kļūst par pircējiem.
  • Sistemātiska pieeja veicināšanai prasa pastāvīgu vietnes veiktspējas un stāvokļa uzraudzību. Tas nozīmē, ka SEO speciālists ātri atklās problēmas vai indeksēšanas kļūdas un novērsīs tās, ja tās parādīsies.

Kādi faktori ietekmē stratēģijas izvēli?

Stratēģijas izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem.

  • veicināšanas mērķis – kāds mērķis ir uzņēmumam internetā, piemēram, trafika piesaiste projektam, uzņēmuma tēla veidošana vai potenciālo klientu ģenerēšana;
  • meklēšanas rezultāti – kāda ir agregatoru un vietņu procentuālā daļa noteiktu vaicājumu meklēšanas rezultātos;
  • uzņēmuma lielums, sortimenta apjoms – cik lielā mērā mājaslapā piedāvātais klāsts un pakalpojumi ļauj biznesam konkurēt ar tiem uzņēmumiem, kas jau ir pārstāvēti internetā;
  • tematika jeb nozare – cik labi vietne atbilst nozares, tās klientu un meklētāju algoritmu prasībām tieši šajā tēmā.

Vispilnīgākā SEO stratēģija

Spēcīgā SEO stratēģijā tiek saskaņotas patērētāju vajadzības, zīmola stratēģija un biznesa stratēģija. Tas nodrošina, ka saturs ir ne tikai redzams, bet arī vērtīgs.

SEO mērķi

Pirms lielas SEO iniciatīvas uzsākšanas ir ļoti svarīgi uzstādīt mērķus. Bez skaidriem mērķiem darbu nebūs iespējams novērtēt. Ir svarīgi arī saistīt SEO rezultātus ar augstāka līmeņa rādītājiem, piemēram, ieņēmumiem.

Sāciet ar mārketinga rezultātu noteikšanu, pēc tam definējiet izrietošos procesu mērķus.

  • Vai vēlaties palielināt e-komercijas pārdošanas apjomu? Kurām biznesa vienībām, produktiem un pakalpojumiem?
  • Vai mēģināt palielināt tirgus daļu noteiktos auditorijas segmentos? Kuros segmentos un kā mērīsiet?
  • Vai vēlaties iegūt lielāku vietnes trafiku? Cik lielu? Kā novērtēsiet vienas lapas trafiku salīdzinājumā ar citām?
  • Vai vēlaties palielināt konversiju, izmantojot pieprasījuma vai potenciālo pirkumu mārketingu? Kā to novērtēsiet?

SEO mērogojamība

Viens no lielākajiem izaicinājumiem, ar ko saskaras uzņēmumi, izstrādājot SEO stratēģiju, ir mērogojamība. Pašu uzņēmumu SEO komandas ir neticami gudras un efektīvas. Viņi zina, kā panākt rezultātu. Taču viņiem reti ir pietiekami resursu, lai izveidotu liela mēroga SEO saturu vai augstas kvalitātes ārējās saites.

Patiesi mērogojama SEO programma ir daudz plašāka par spraudņiem un trešo pušu programmatūras abonementiem. Ir neieciešams noskaidrot tirgus daļas iespējas, racionalizēt atslēgvārdu izpēti un pārvaldīt emuāru autoru darbu.

Integrācija un standartizācija ir SEO mērogojamības atslēga. Lai to panāktu, ir jāapvieno tīmekļa izstrādes, zīmola pārvaldības, produktu pārvaldības un pārdošanas nodaļas darbs. Ir jālikvidē norobežošanās un jāievieš dokumentēti procesi un sistēmas, lai zinātu, kas notiek un kurš ir atbildīgs.

Lielā uzņēmumā ir ļoti svarīgi informēt vadītājus un citas nodaļas par virzību uz izvirzīto mērķu sasniegšanu. Informācijas paneļi ļauj pielāgot SEO pārskatus tik daudz cilvēku informēšanai, cik nepieciešams. Ir viegli iegūt datus no tādiem rīkiem kā Google Analytics, Google Search Console utt.

Konkurentu vietņu izpēte

Tā ir konkurences novērtēšanas process, lai uzlabotu savu SEO stratēģiju. Analizējiet savu konkurentu lapu pozīcijas meklēšanas rezultātos, tiešsaistes pārskatus, blogu stratēģiju un atpakaļsaišu profilus. Pēc tam iedziļinieties viņu lietotāju pieredzē, sociālajos saziņas līdzekļos, mērķauditorijas segmentos, unikālajos piedāvājumos un atšķirībās no konkurentiem.

Analīzi var padziļināt, veicot konkurentu vietņu tehnisko SEO auditu. Novērtējiet viņu vietņu stāvokli, tehnisko SEO lielumu ieviešanu, lapu ielādes ātrumu un piemērotību mobilajām ierīcēm.

Konkurentu analīzē, protams, jāiekļauj galvenie konkurenti. Turklāt ir jāpievieno tiešsaistes konkurenti. Aplūkojiet vietnes, kas aizņem pirmo Google meklēšanas rezultātu lapu pēc jūsu mērķa SEO atslēgvārdiem, pat ja tās nav tieši konkurenti. Lai piesaistītu klientus, ir jāpanāk, lai sava lapa meklēšanas rezultātu sarakstā būtu augstāk par citām – gan tiešo konkurentu, gan pārējām lapām.

Atslēgvārdu izpēte un klasterizācija

Atslēgvārdu izpēte ir jebkuras stabilas SEO stratēģijas pamatā. Tas var šķist pašsaprotami, taču ir svarīgi izveidot saturu un tīmekļa lapas, kuras jūsu auditorija patiešām meklē. Bieži vien lielie zīmoli pārproducē saturu, kurā nav konkrētu atslēgvārdu frāžu vai atkārtoti tiek izmantots viens un tas pats termins.

Pareiza atslēgvārdu izpēte var palīdzēt novērst šo kļūdu un nodrošināt lielāku ieguvumu no SEO.

Izmantojot uzlabotu atslēgvārdu izpēti, var pilnībā aptvert tēmas bez atslēgvārdu kanibalizācijas (vienam atslēgvārdam atbilst vairākas lapas) un to vērtības samazināšanas. Tā iegūst lielāku vietnes trafiku, lielāku iesaisti un paaugstinātu konversiju līmeni.

Ir nepieciešams izvairīties no šauras pieejas. Atsevišķi atslēgvārdi ir absolūti nepieciešami augstas veiktspējas SEO programmai. Tomēr vienlīdz svarīgi ir noteikt visaptverošās tēmas, kurās esat eksperti un esat pelnījuši augstu vietu SERP. Atslēgvārdu klasteri ir lielisks veids, kā izmantot ļoti plašas tēmas. Piemēram, rakstā par plašu tēmu ieliek daudz iekšēju saišu uz rakstiem par saistītām un apakštēmām. Iekšējā saistīšanas stratēģija palīdz parādīt meklētājiem pārklājuma dziļumu un nodot mantotās saites vērtību starp attiecīgo saturu.

  • Izmantojiet visaptverošus SEO rīkus, piemēram, Ahrefs, Moz un SEMRush, lai iegūtu ar atslēgvārdiem saistītu datu kalnus.
  • Izmantojiet īpašus atslēgvārdu izpētes rīkus, piemēram, KWFinder, KeywordTool.io un Soovle.
  • Izmantojiet atslēgvārdu sarežģītības rīku, lai saprastu, cik viegli vai grūti būs popularizēt ar katru atslēgvārdu saistītu saturu.
  • Pārbaudiet Google Search Console, lai noskaidrotu, kuri atslēgvārdi jau nodrošina dabisko datplūsmu.
  • Pārskatiet Google meklēšanas tendences, lai atklātu pieauguma un krituma tendences un sezonalitāti.
  • Izmantojiet Google automātiskās pabeigšanas iespējas un funkciju “cilvēki jautā arī” (PAA).

Visbeidzot, izmantojiet uzņēmuma klientu atsauksmju krātuvi, lai noskaidrotu bieži uzdotos jautājumus un bažas. Ir noderīga arī informācija no aptaujām, atsauksmēm, tiešsaistes tērzēšanas, tērzēšanas robotiem, sociālajiem mēdijiem, emuāru komentāriem, pārdošanas zvaniem, klientu atbalsta zvaniem utt.

Satura saskaņošana ar meklēšanas nolūku

Meklēšanas nolūks ir viens no vissvarīgākajiem atslēgvārdu izpētes aspektiem, jo tas ir Google meklēšanas mērķa pamatā. Citiem vārdiem sakot, Google mērķis ir nodrošināt lietotājiem visatbilstošāko saturu pēc iespējas ātrāk.

Atslēgvārdam var būt liels meklēšanas apjoms, tomēr vaicātāja nolūks var nesakrist ar to, kas ir atrodams vietnes saturā, produktu vai pakalpojumu lapās. Tādā gadījumā ranžēšana ir gandrīz neiespējama, un liels trafiks, visticamāk, nedos nekādus rezultātus finansiālā izteiksmē.

Kā var atšifrēt Google viedokli par meklēšanas nolūku?

Izanalizējiet 10-20 populārākos konkrēta atslēgvārda rezultātus. Vai tie ir orientēti uz pētniecību, risinājumiem vai zīmolu?

Koncentrējieties uz meklēšanas nolūku apmierināšanu savās lapās, un nekļūdīsities. Atslēgvārda, nolūka un lapas satura saskaņošana ir veiksmīga atslēgvārdu stratēģija, jo sniedz lietotājam vislabāko pieredzi.

Virsrakstu nošķiršana, lai palielinātu SERP CTR

Lai palielinātu CTR, ir svarīgi nošķirt virsrakstus, kas parādās Google meklēšanas sarakstā. Viena lieta ir nokļūt pirmajā Google lapā. Cita lieta ir panākt, lai cilvēki klikšķina uz sameklētā.

Abas lietas ir svarīgas. Zema vieta meklētājā nozīmē nepietiekamu redzamību, un augsta vieta bez klikšķiem neuzlabo jūsu biznesu. Klikšķu trūkums var signalizēt Google, ka jūsu lapas informācija nav atbilstoša.

Pārskatiet, kas Google pirmajā lapā tiek rādīts jūsu mērķa atslēgvārdiem. Vai viss atrastais pēc būtības ir par vienu un to pašu? Vai cilvēkam, kas meklē, ir grūti atšķirt vienu rezultātu no cita? Ja meklēšanas sarakstā trūkst diferenciācijas, izmantojiet pārliecinošāku formulējumu, kas atbilst nolūkam un izceļ jūsu lapu.

SEO stratēģijas izstrāde, ņemot vērā pārdošanas piltuvi

Neaizmirstiet ņemt vērā pārdošanas piltuvi, izstrādājot savu SEO stratēģiju. Pat ja jūs pārvaldāt lielu tiešsaistes mazumtirdzniecības zīmolu, e-komercijas SEO ir jābūt plašākam par produktu un kategoriju lapām. Padomājiet par to, kā jūsu klientu vajadzības mainās pārdošanas piltuvē.

Visos pirkuma piltuves posmos ir jānodrošina atbilstoša, noderīga informācija un lieliska pieredze. Neatkarīgi no tā, vai jauni klienti pēta plašus vārdus, uzdod konkrētākus jautājumus piltuves vidū vai salīdzina zīmolus un produktus piltuves apakšā, jūsu zīmolam tur ir jābūt. Ja jūsu tur nav, tad iesaistās jūsu konkurenti, lai aizpildītu tukšumu.

Piltuves pieeja SEO stratēģijai nodrošina, ka visi jūsu mārketinga pasākumi darbojas saskaņoti.

Noskaidrojiet problēmas pirkuma izvēles laikā. Pievērsiet uzmanību bailēm un bažām, kas attur cilvēkus no rīcības. Atrodiet šo problēmu atslēgvārdus.

Piemēram, piltuves augšdaļā potenciālie klienti meklē simptomus, nevis risinājumus. Tāpēc ir lietderīgi izvietot informatīvus bloga ierakstus, kas palīdz izprast galveno problēmas cēloni. Vai arī cilvēki vēlas izglītoties, bet nezina, ar ko sākt. Šajā gadījumā pievērsiet viņu uzmanību ar izklaidējošu, saistītu saturu, kas vairo zīmola atpazīstamību.

Piltuves vidū potenciālais klients sāk sazināties ar pārdevējiem. Šajā posmā potenciālais klients meklē sarežģītāku un detalizētāku saturu vai konkrētu informāciju par produktu.

Piltuves apakšā potenciālais klients salīdzina iespējas un pieņem galīgo lēmumu. Te ir vietā dažādi kalkulatori, salīdzināšanas matricas un klientu atsauksmes.

SEO stratēģijai ir jābūt plašākai par pirmo pirkumu. Ja vēlaties vēl vairāk samazināt klientu piesaistīšanas izmaksas, tad padomājiet par visiem pēcpirkuma jautājumiem, kas var rasties jūsu klientiem. Izveidojiet saturu esošajiem klientiem, kas palielina lojalitāti brendam un mudina viņus pirkt vēl.

Brenda un ne-brenda SEO stratēģija

Sākumā klienti nedomā par konkrētiem uzņēmumiem. Viņi izmanto vispārīgus, ar zīmolu nesaistītus atslēgvārdus, lai uzzinātu vairāk par tēmu vai produktu apgabalu.

Ja apsver konkrētus uzņēmumus, tad meklē vairāk pēc brenda. Var meklēt salīdzināšanas rakstus starp konkurējošiem risinājumiem. Tādā gadījumā ir jāsniedz nepieciešamā informācija, lai atbildētu uz vaicājumu, un ir arī jāveido lielāka uzticēšanās.

Ja vēlaties palielināt tirgus daļu, tad SEO stratēģijā ir jāņem vērā gan zīmola, gan ne-zīmola meklēšanas vaicājumi meklēšanas vaicājumi.

Stiprās puses izcelšana

Ļoti efektīva stratēģija, lai dominētu dabiskās meklēšanas rezultātos, ir izmantot savas stiprās puses. Kā? Pastipriniet savu ietekmi tajās kategorijās, kurās jūsu vietne jau ir labi ierindojusies.

Tā vietā, lai izvēlētos dažus nesaistītus liela apjoma meklēšanas vienumus, koncentrējieties uz vertikāli, kurā jau gūstat panākumus, līdz jūs tajā dominējat. Mērķauditorijas atlase pēc lielām atslēgvārdu grupu kopām, kas pārklājas, palīdz piesātināt piltuvi, vienlaikus sniedzot meklētājiem savas zināšanas.

Koncentrējieties uz vietu, kur Google jau atpazīst jūsu zīmolu kā atbilstošu un autoritatīvu, un, izmantojot halo efektu, daudz ātrāk un vieglāk iegūstiet papildu rezultātus. Tādā veidā varat turpināt veidot mērķtiecīgu ekosistēmu, lai sasniegtu dominējošo stāvokli šajā jomā, pirms ķeraties pie citām, sarežģītākām jomām.

Tehniskā SEO stratēģija

Atslēgvārdu stratēģija vien nepalīdzēs iekarot SERP. Jūsu vietnei ir jābūt arī labā tehniskā kārtībā un optimizētai meklētājiem. Tas var šķist pašsaprotami, taču bieži vien ir lielākais ietekmīgu brendu šķērslis.

Tehniskas problēmas ietekmē meklētāju robotu darbību, saišu svara izplatīšanos un lietotāju pieredzi. Tas nozīmē, ka Google algoritms, visticamāk, nenovērtē jūsu vietni labi.

Meklētāji bieži vien apmaldās nesvarīgās lapās, ja vietnes ir lielas un sarežģītas. Varat arī pamanīt, ka lapām ar ilgāku ielādes laiku dabiskās meklēšanas rezultāti ir slikti. Iespējams, URL struktūra un vietnes arhitektūra ir mulsinoša. Vai arī saturs ir jaukts, kur daļa lapu nav HTTPS kā pārējā vietnē. Varbūt ir 404 kļūdu lapu pieaugums. Iespējams, XML kartē ir novecojuši vai trūkstoši URL.

Turklāt Google mēra lietotāja pieredzi, izmantojot metrikas kopu, ko sauc par Core Web Vitals (CWV). Tāpēc uzziniet, kā izmērīt un uzlabot rezultātus, lai sniegtu labumu lietotājiem un uzlabotu SEO metriku.

Tehniskais SEO ir meklētāju optimizācijas stratēģijas pamatā. Ja ar tehnisko pusi viss ir pilnīgā kārtībā, tad saturam un atpakaļsaitēm ir daudz lielāka ietekme uz organiskajiem meklēšanas rezultātiem.

SEO satura stratēģija

Augstas kvalitātes saturs ir viens no trijiem pamata ranžēšanas faktoriem.

Saturs ir jābūvē ap SEO pamatiestrādnēm. Uz SEO fokusēta satura mārketinga pieeja ne vien ļauj Google labāk saprast lapu atbilstību meklēšanas vaicājumiem, bet arī ir noderīgāka lietotājiem, jo sniedz tieši tās atbildes, ko cilvēki vēlas uzzināt.

Visgrūtākais šajā darbā ir lapu izveidei nepieciešamās informācijas iegūšana no klienta. Šeit izpaužas projektu vadītāja un SEO analītiķa profesionalitāte – kā organizēt regulāru šīs informācijas piegādi.

Lapas (on-page) SEO

Pat visbrīnišķīgākais saturs pasaulē neveido organisko trafiku, ja nav optimizēts atslēgvārdiem, kādus cilvēki raksta meklētājos. Lapas SEO ir plaša tēma, kas ietver virsrakstus, alternatīvos attēlu tekstus, enkurtekstus, meklēšanas nolūku, snipetus un daudz ko citu.

Svarīgākie SEO signāli nāk no title, H1 un apakšvirsrakstu tegiem. Taču stratēģijai ir jābūt plašākai par šiem lielumiem. Ir jāņem vērā nolūks, aptvertās tēmas plašums un jo īpaši iekšējās saites. Jāpievērš uzmanība arī meta description tegam, kas nav tiešs signāls, bet ietekmē CTR.

Ārpuslapas (off-page) SEO

Šis punkts ietver visas darbības, kas netiek veiktas tieši lapā vai vietnē konkrētās vietnes SEO rādītāju uzlabošanai. Tās ir: atpakaļsaišu veidošana, publikācijas trešo pušu interneta vietnēs, interviju sniegšana.

Google vērtē, ko citi domā par jūsu zīmolu, tāpēc nepietiek tikai ar savas vietnes pilnīgošanu. Jums ir jāpierāda meklētājiem, ka citi uzskata jūsu brendu par autoritāti. Lai patiesi palielinātu dabiskās meklēšanas rezultātus, ir jābūt augstas kvalitātes atpakaļsaišu stratēģijai

Mobilās meklēšanas stratēģija

Saskaņā ar Statista datiem mobilā meklēšana 2023. gadā veido 59% no visiem Google meklējumiem, salīdzinot ar 45% pirms pieciem gadiem. Šī tendence strauji pieaug.

Tā kā pieaug viedtālruņu un mobilās meklēšanas popularitāte, ir loģiski, ka Google vispirms skatās vietnes no mobilo ierīču skatu punkta. Tas nozīmē, ka tagad ir īpaši svarīgi veikt pietiekamu optimizāciju mobilajām ierīcēm, jo pretējā gadījumā jūs riskējat sabojāt ne tikai mobilos rezultātus, bet arī galddatoru un planšetdatoru meklētāju rezultātus.

Kā nodrošināt, ka vietne ir optimizēta mobilajām ierīcēm?

Veidojiet responsīvas lapas, kas ir viegli skatāmas viedtālruņos un tiek ātri ielādētas.

Noskaidrojiet, kā Google skatās uz vietnes piemērotību mobilajām ierīcēm ar Mobile-Friendly Test tool. Pakalpojumā Google Search Console varat arī izmantot Google mobilās lietojamības funkciju, lai atklātu iespējamās kļūdas.

Video SEO stratēģija

YouTube ir pasaulē otrs populārākais meklētājs. Vairāk nekā viens miljards lietotāju katru dienu skatās vairāk nekā vienu miljardu stundu video. Tas ir iespaidīgs ietekmes līmenis, tāpēc ir vērts pievērst uzmanību video SEO.

Efektīva video SEO stratēģija palīdz jūsu saturam iegūt labu vietu Google SERP. Rezultātā jūsu digitālā mārketinga stratēģija gūst papildu priekšrocības no video veidošanas un optimizācijas.

Kā uzvarēt video SEO?

Sāciet darbu ar uzlabotu video atslēgvārdu izpēti.

Kad esat definējuši atslēgvārdus, izveidojiet lieliskus videoklipus, kas ir labāki nekā konkurentiem. Pēc tam optimizējiet nosaukumu, aprakstu, metadatus un tegus. Uzlabojiet optimizāciju, iekļaujot lapā video transkripciju un taimkodu.

Noteikti ievietojiet videoklipu savā vietnē. Pārliecinieties, vai videoklips atbilst lapai, kurā atrodas, lai lietotāja pieredze būtu pozitīva.

Balss meklēšanas stratēģija

Balss meklēšana strauji iegūst popularitāti. Balss izmantošanas tehnoloģija ir kaut kas daudz vairāk nekā tikai uzdevumu pārvaldība. Balss meklēšana kļūst par populāru metodi informācijas atrašanai internetā.

  • Optimizācija balss meklēšanai nav tas pats, kas optimizēšana tradicionālajai meklēšanai.
  • Viedierīces ir atkarīgas no vienkāršas, skaidras, dabiskas runas.
  • Balss meklēšana nozīmē aptuveni vienu labāko atbildi, tāpēc atlasiet garus atslēgvārdus, kuros patiešām varat dominēt.
  • Balss meklēšana visbiežāk notiek teikumu veidā, kas vidēji sastāv no 6-10 vārdiem.

Vietējā (local) SEO stratēģija

Vietējā SEO, kas ietver vietnes optimizēšanu, lai tā būtu atrodama noteiktas vietas meklēšanas rezultātos, ir svarīgs apakšpunkts, kas jāiekļauj jūsu SEO stratēģijā, ja esat mazumtirgotājs vai pakalpojumu sniedzējs ar fizisku atrašanās vietu. Tā ir nozīmīga arī tad, ja jūsu bizness ir ģeogrāfiski orientēts neatkarīgi no tā, vai jums ir veikala telpa vai nav.

Vietējā SEO ir īpaši svarīga, ja runa ir par intereses pārvēršanu faktiskā pārdošanā.

Saskaņā ar Google datiem 46% no visiem Google meklējumiem ir saistīti ar noteiktu atrašanās vietu.

Lai gūtu izcilus rezultātus vietējā SEO jomā, regulāri atjauniniet savu Google My Business kontu, kā arī daudzas citas tiešsaistes vietējo sarakstu vietnes. Saglabājiet konsekventu nosaukumu, adresi un tālruņa numuru visos vietējos sarakstos.

Optimizējiet savas lapas un saturu vietējam saturam, piemēram, novadu, pagastu, pilsētu, ciemu nosaukumiem.

Atsauksmēm var būt arī nozīmīga loma vietējās meklēšanas rezultātos. Izveidojiet programmu, kas lūdz atsauksmes no apmierinātiem klientiem.

Starptautiskā SEO stratēģija

Ja jūsu bizness ir globāls, tad SEO plānā ir jāiekļauj vietnes optimizācija dažādiem mērķa reģioniem visā pasaulē. Starptautiskais SEO ir vietnes optimizēšanas process, lai meklētāji piedāvātu pareizo jūsu vietnes valsts un valodas versiju.

Lai izveidotu vietni, kas ir ļoti optimizēta, izmantojiet starptautiski draudzīgu URL struktūru, lai būtu redzama valsts un valoda. Protams, atbilstošajām vietnes lapām ir jābūt vietējā valodā.

Optimizējot tālāk, ieviesiet tegus hreflang, lai palīdzētu Google saprast, kura valoda tiek izmantota konkrētā lapā, ja tas pats lapas saturs tiek izmantots citās vietnes lapās. Tas palīdz nodrošināt, ka Google SERP parāda pareizo vietnes valodas versiju dažādiem meklējumiem visā pasaulē.

Zīmols, SEO un reputācija

Zīmols un SEO ne vienmēr var būt tieši saistīti, taču ir daudz gadījumu, kad laba brenda reputācija uzlabo dabiskās meklēšanas rezultātus. Spēcīgs zīmols piesaista vairāk cilvēku.

Tā kā jums un noteiktiem konkurentiem viss ir vienāds, spēcīgāks brends bieži nodrošina visvairāk trafika un atpakaļsaišu, kas savukārt dod stipru signālu uzņēmumam Google, ka zīmols ir autoritatīvs.

UX un SEO

Izmantojot SEO, jūsu galvenais mērķis ir ranžēt savas lapas un saturu Google SERP. Mūsdienās tas nozīmē ko vairāk nekā atslēgvārdu optimizāciju. Tas nozīmē, ka ir arī jānodrošina izcila lietotāja pieredze, jo Google galvenais mērķis ir nodrošināt meklētājiem visatbilstošākos un noderīgākos rezultātus.

Padariet lietotāja pieredzi par būtisku savas SEO stratēģijas sastāvdaļu. Apmieriniet meklēšanas nolūku un padomājiet par to, kā pozitīvi piesaistīt auditoriju. Izmantojiet uzvedības analīzes programmatūru, lai analizētu klikšķu un ritināšanas datus, un A/B testu CTA, kad vien iespējams.

Ja sniegsiet brīnišķīgu digitālo pieredzi, tad samazināsiet noraidījumu līmeni un palielināsiet trafiku.

SEO un mārketinga stratēģijas izstrāde

Daudzi uzņēmumi vispirms izstrādā mārketinga stratēģiju, kurā ir iniciatīvas, kampaņas un līdzekļi, un uzskata SEO par sekundāru. Pēc tam viņi mēģina optimizēt jau izstrādāto.

Tā vietā, izmantojot meklēšanas datus, SEO var darboties kā spēcīgs kompass mārketinga stratēģijas izstrādes procesā. Tā vietā, lai optimizētu pilnībā izstrādātas kampaņas, stratēģija veidojas no mērķauditorijas un konkurences datiem, un to izvērš visos pirkšanas piltuves līmeņos.

Mārketinga integrācija

Lai maksimāli palielinātu SEO centienu vērtību, apvienojiet labāko no SEO ar citiem mārketinga līdzekļiem. SEO palīdz stiprināt tiešsaistes reputāciju, maksas reklāmu, sabiedriskās attiecības, sociālos tīklus, vietnes un daudz ko citu. Viss mārketings, tostarp SEO, gūs labumu, ja pievērsīsieties tam holistiski.

Piemēram, varat koncentrēties uz dabiskās meklēšanas atslēgvārdiem, kas ir pārāk dārgi, lai ar maksas reklāmu nodrošinātu pienācīgu atdevi. Un otrādi, jūs varat izmantot maksas reklāmu, lai iegūtu trafiku noteiktam atslēgvārdam, kamēr optimizējat vietni.

Runājot par SEO un sabiedriskajām attiecībām, varat ievietot atbilstošus atslēgvārdus, lai dabiski nodotu SEO vērtību. Rezultātā SEO veicina labāku tiešsaistes veiktspēju.

Turklāt meklētāju optimizācijas analīze sniedz vērtīgu ieskatu sabiedrisko attiecību komandai.

Sabiedriskās attiecības ir svarīga ārpuslapas SEO sastāvdaļa. Veidojot attiecības ar reportieriem un publikācijām, jūs paverat jaunas iespējas organisko atpakaļsaišu iegūšanai no augstas kvalitātes vietnēm.

SEO metrika

Jau laikus definējiet galvenos veiktspējas jeb darbības rādītājus (KPI), lai sekotu līdzi tikai tiem SEO veiktspējas rādītājiem, kas ietekmē jūsu mērķus. Viss pārējais ir vienīgi iedomība. Ņemiet vērā 80/20 likumu: koncentrējieties uz 20% darbību, kas nodrošina 80% rezultātu.

Varat arī detalizētākā līmenī sekot līdzi populārāko lapu veiktspējai, lai varētu ieviest SEO satura stratēģiju to uzlabošanai.

Galvenie atslēgvārdu ranžēšanas rādītāji ir šādi:

  • Atslēgvārdi, kas nonāk pirmajā Google meklētāja lapā. Šīs vietnes lapas piesaista trafiku.
  • Atslēgvārdi, kas nonāk otrajā Google meklētāja lapā. Šie meklēšanas vienumi ir galvenie kandidāti saskaņotam SEO virzienam, lai tos pārvietotu uz pirmo lapu.
  • Atslēgvārdu kopvērtējums. Ja redzat vispārēju ranžēšanas ainu, tad varat uzzināt, kā prioritizēt savus centienus un kur ir nepieciešams ilgāks laika posms un plāni, lai sāktu gūt lielāku trafiku.
  • Kopējā organiskā tirgus daļa. Cik lielu tirgus daļu jūs kontrolējat ar savu vietni? Šis rādītājs ir daudz vērtīgāks par vienkāršu ranžēšanas pozīciju uzskaiti.

Papildu noderīgi SEO KPI ir šādi:

  • Organiskās sesijas. Šis rādītājs parāda galveno – trafiku!
  • Unikālie organiskie apmeklējumi. Tie parāda, kurās lapās nonāk apmeklētāji no meklēšanas rezultātiem, palīdzot saskaņot SEO centienus ar vispārējām mārketinga prioritātēm.
  • Organiskās sesijas katrā ģeogrāfiskajā reģionā. Tās parāda stiprās un vājās puses ģeogrāfiskā ziņā, palīdzot pievērst uzmanību tirgus izpratnes veidošanai, kur tas ir nepieciešams.
  • Vidējais lapu skaits sesijā. Šis KPI palīdz izprast dabisko apmeklējumu kvalitāti un iesaistes līmeni.
  • Atpakaļsaišu domēni. Atpakaļsaites ir viens no vissvarīgākajiem SEO ranžēšanas faktoriem, tāpēc ir acīmredzami svarīgi izsekot progresam jaunu, augstas kvalitātes atpakaļsaišu nodrošināšanā no uzticamām vietnēm.

Konversiju un potenciālo pirkumu KPI ietver:

  • Konversijas. Tās var būt jebkas, sākot no reģistrēšanās adresātu sarakstā līdz video skatīšanai un beidzot ar pieprasījumu runāt ar jūsu pārdošanas komandu. Izsekojiet dažāda veida konversijām, lai iegūtu skaidru priekšstatu par to, kā SEO veicina jūsu uzņēmuma biznesu.
  • Mārketinga kvalificētie potenciālie pirkumi (MQL). Vērtējiet MQL, kas izriet no dabiskajām konversijām. Šis ir viens no svarīgākajiem KPI, uz kuru jākoncentrējas zīmolam, jo virza jūsu biznesu.
  • Konversiju un MQL vērtība. Konversijām un MQL ir vērtība. Definējiet to naudā, lai varētu aprēķināt jūsu SEO iniciatīvu kopējo ROI.

Kādi ir galvenie stratēģijas veidošanas posmi?

Lai izveidotu globālas un īstermiņa stratēģijas, ir jāveic vairākas standarta darbības, kas ir kopīgas visiem uzņēmumiem:

  • Vietnes audits, lai izprastu tās pašreizējo stāvokli.
  • Konkurentu vietņu analīze.
  • Izmērāmu mērķu uzstādīšana, to sasniegšanas laika novērtēšana.
  • Vispārīga popularizēšanas virziena izvēle.
  • Stratēģijas salīdzināšana ar interneta mārketinga tendencēm, tās papildināšana ar paņēmieniem, kas tajā brīdī ir svarīgi.
  • Prioritāšu un pirmo soļu noteikšana.
  • Stratēģijas īstenošanai atvēlēto resursu novērtēšana.

SEO stratēģiju veidi

Veicināšanas mērķis nosaka, kāda stratēģija tiks izstrādāta un kādi instrumenti būs efektīvi tās īstenošanai. Citas faktoru grupas ietekmē konkrētus uzdevumus un ieteikumus izvēlētās stratēģijas ietvaros.

Stratēģijas ir sadalītas 5 veidos. Stratēģijas izvēle ir atkarīga no SEO veicināšanas mērķiem, vietnes vecuma un veida. Apskatīsim, kādos gadījumos izvēlēties vienu vai otru stratēģiju.

1. Stratēģija “Ātri iegūts trafiks”

Trafika piesaistes veicināšana ir aktuāla informācijas resursiem, ziņu portāliem, tematiskiem projektiem un blogiem. Šādu vietņu galvenais uzdevums ir nodrošināt lietotājus ar nepieciešamo informāciju un palielināt mērķauditorijas sasniedzamību. Informācijas resursos nenotiek tiešā pārdošana, ir tikai netieša monetizācija, piemēram, pārdodot reklāmas laukumu vai piedaloties reklāmas kampaņā kā saistītai platformai.

Mērķis: sasniegt augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos ar retiem un nekonkurējošiem meklēšanas vaicājumiem, lai ātri iegūtu lielāku trafiku un pirmos reklāmguvumus.

Šīs stratēģijas pamatā ir:

  • konkurentu analīze;
  • tādu meklēšanas vaicājumu atrašana, kuriem konkurenti ir zemās pozīcijās;
  • lapu sagatavošana reti meklētiem un nekonkurējošiem pieprasījumiem.

Stratēģijas galvenā būtība ir aktīvi palielināt lapu skaitu, kas optimizētas reti meklētiem vaicājumiem. Atpakaļsaites tiek ievietotas vidējas kvalitātes donoru vietnēs. Galvenais princips ir ātri nokļūt pirmajās meklēšanas pozīcijās un ātri indeksēt donoru vietni.

Stratēģijas mīnusi:

  • zema piesaistītā trafika kvalitāte,
  • SERP rezultāti ne vienmēr atbilst meklēšanas lietotāju cerībām,
  • zema vietņu konversija.

Piemērots: jaunam biznesam ar jaunu vietni, uzņēmējiem ar ierobežotiem līdzekļiem.

Kā mēs īstenojam stratēģiju? Mēs sākam, apkopojot pēc iespējas plašāku atslēgvārdu kopu jeb semantisko kodolu un izveidot šauri tematiskas lapas, lai aptvertu pēc iespējas vairāk vaicājumu vietnē. Nākamais solis ir optimizēt jaunas lapas un saturu atlasītajiem vaicājumiem, lai vietne nonāktu pēc iespējas augstāk meklēšanas rezultātos.

Darbs pie atslēgvārdu izpētes, lai piesaistītu maksimālu trafiku, ir skaidri jānosaka par prioritāti. “Plašs semantiskais kodols” nenozīmē atslēgvārdu vākšanu saskaņā ar principu “jo vairāk, jo labāk”. Vienmēr ir jāsāk ar visatbilstošākiem pieprasījumiem, atstājot sekundāro sarakstu vēlākam laikam.

2. Stratēģija “Pozīciju nostiprināšana”

Mērķis: iegūt mērķtiecīgu trafiku un kvalitatīvus potenciālos pirkumus.

Koncentrējieties uz lapu un satura izstrādi, kā arī tekstu kvalitāti. Izmantojot šo stratēģiju, palielinās pašu lapu nozīme meklēšanas vaicājumos. Pavadiet vairāk laika, lai palielinātu vietņu konversijas. Mēģiniet iegūt uzticamākas atpakaļsaites. Šajā stratēģijā kvalitāte ir pirmajā vietā.

Stratēģijas mīnusi:

  • vietnes uzlabošana prasa daudz laika,
  • mērķa sasniegšanai nepieciešams vairāk laika,
  • darbs pie šīs stratēģijas maksās vairāk.

Piemērots: maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas ir tirgū vairāk nekā 1 gadu un ir ierindoti 10-20 pozīcijās meklēšanas vaicājumos.

3. Stratēģija “Līderis”

Mērķis: dominēt pār konkurentiem un iekļūt pirmajā meklēšanas rezultātu pieciniekā. Parasti par šīm vietām sacenšas nišas līderi, un stratēģijas īstenošanā ir iesaistīta vesela speciālistu komanda.

Tā vietā, lai strādātu ar saitēm, pievērsiet uzmanību iekšējai vietņu optimizācijai. Rakstiet augstas kvalitātes saturu, 100% noderīgu un kompetentu, un izmantojiet video, infografiku un multivides informāciju, lai pasniegtu informāciju. Tad saišu masa pieaugs pati no sevis.

Stratēģijas mīnusi:

  • stratēģijas īstenošana prasa ievērojamu budžetu,
  • darbam pie projekta nepieciešama liela speciālistu komanda,
  • bez sistēmiskas, liela apjoma datu analīzes stratēģija nedarbosies.

Piemērots: nišas guru, kuri vēlas apsteigt savus tuvākos konkurentus.

4. Stratēģija “E-komercija”

Potenciālo pirkumu radīšana un pārdošanas apjoma palielināšana ir svarīga lielākajai daļai uzņēmumu vietņu. Parasti tas ietver tādas tēmas kā e-komercija, nekustamais īpašums, medicīna, finanšu organizācijas un automašīnu tirgotāji.

Mērķis: reklamēt produktus top 5 meklēšanas rezultātos, piesaistīt kataloga lapām kvalitatīvu trafiku, palielināt mērķtiecīgu darbību konversijas.

Koncentrējieties uz visa meklēšanas vaicājumu semantiskā kodola apkopošanu un grupēšanu. Savāciet visus iespējamos atslēgvārdus. Semantiskais kodols sniedz izpratni par to, kādas lapas izveidot un kādus produktu filtrus rādīt indeksēšanai.

Iekšējās saites, piemēram, izmantojot bloku ar līdzīgiem produktiem, palielina lietotāju pāreju skaitu vietnē un paātrina citu produktu lapu indeksēšanu.

Vietnes reputācija ietekmē panākumus e-komercijā. Strādājiet ar atsauksmēm un vērtējumiem ne tikai savā vietnē, bet arī trešo pušu vietnēs.

Sāciet veidot savu saišu masu tikai pēc iekšējā darba pabeigšanas vietnē.

Stratēģijas mīnusi:

  • lai popularizētu lielu vietni, ir nepieciešams atbilstošs budžets,
  • lai strādātu ar šādu vietni, ir nepieciešama pastāvīga optimizācija un problēmu novēršana.

Piemērots: lieliem tiešsaistes veikaliem un vietnēm ar bezgalīgu lapu skaitu un raksturlielumiem.

Mēs apkopojam semantisko kodolu, optimizējam lapas vaicājumiem un tādējādi piesaistām vietnei mērķtiecīgu trafiku. Nākamais posms ir darbs pie konversijas šķēršļu novēršanas, kas neļauj lietotājam veikt mērķa darbību vietnē (piemēram, bojāta vai neērti novietota pasūtījuma poga).

Rūpīga izpēte un analīze par lietotāja ceļu vietnē un ārējiem faktoriem, piemēram, klientu apkalpošanu bezsaistē palīdz noteikt, kas kavē konversijas.

Konversijas šķēršļu noņemšana ir nepieciešams solis, lai iegūtu vēlamās mērķtiecīgās darbības. Šķēršļus var noteikt, veicot vietnes izmaiņu A/B testēšanu vai konkurences analīzi. Ir arī vērts veikt sakaru analīzi – ja trafiks ir labs, atsauksmes ir pozitīvas, bet nav pasūtījumu, iespējams, ka vietnē nedarbojas pirkšanas poga vai lietotāji nevar atrast grozu. Arī resursa ielādes ātrums var kļūt par šķērsli mērķa darbības veikšanai; tagad tas ir ne tikai ranžēšanas, bet arī lojalitātes faktors – lietotāji negaidīs ielādi un pametīs vietni. Tāpat svarīgi atcerēties, ka klienta ceļš nebeidzas ar mājas lapas apmeklējumu, daudz kas ir atkarīgs no zvanu centra, piegādes nodaļas darba un uzņēmuma biznesa procesiem.

5. Stratēģija “Zīmols”

Akcija darbam ar imidžu ir piemērota uzņēmumam gadījumos, ja organizācijas nosaukums ir bieži sastopams lietvārds, ja meklēšanas vaicājums ir zīmola galvenais produkts, ja vaicājumam ir augsts reklāmguvumu līmenis vai ja vietne ir galvenais informācijas avots par doto tēmu.

Mērķis: palielināt zīmola atpazīstamību un reputāciju meklētājos.

Stratēģijas mīnusi:

  • veicināšana, izmantojot šo stratēģiju, netieši ietekmē pārdošanu,
  • var izsekot izmaiņām tikai pēc zīmola pieprasījumiem.

Piemērots: uzņēmumiem ar unikāliem pakalpojumiem vai veikaliem ar lielu zīmolu skaitu.

Tāpat kā iepriekšējā stratēģijā, mēs sākam darbu, apkopojot atslēgvārdus jeb semantiku, pēc kuras lapas tiek optimizētas vaicājumiem. Bet šajā gadījumā mēs izmantojam stingrākus klasterizācijas nosacījumus, lai lapas būtu maksimāli pielāgotas atslēgas frāzēm. Pēc optimizācijas ir jāizvērtē meklēšanas rezultātu izmaiņu rezultāts un jānoregulē katra lapa atsevišķi – jānoskaidro, kādi elementi tajā trūkst, kādi virsraksti jāpievieno, kā mainīt preci un tās aprakstu, lai nebūtu atslēgvārdu trūkuma vai pārspīlējuma.

Stratēģijas atkarībā no vietnes tēmas

Katras nozares vietņu popularizēšanā ir nepieciešams atšķirīgs uzsvars; nav iespējams izstrādāt universālu stratēģiju visām tēmām. Apskatīsim visbiežāk sastopamās tēmas un to, ko ir svarīgi ņemt vērā, reklamējot vietni katrā no tām.

E-komercija. Meklētāji dod priekšroku vietnēm ar lielu sortimentu un vecām vietnēm – saraksta augšgalā esošo vietņu vidējais vecums ir 11,5 gadi Google gadījumā. Meklēšanas algoritmi ņem vērā arī uzņēmuma klātbūtni daudzos reģionos, grupu klātbūtni sociālajos tīklos, saišu parametrus un lapu skaitu.

Nekustamais īpašums. Priekšroka tiek dota lielām vietnēm ar lielu lapu skaitu, lielu sortimentu, trafiku no dažādiem avotiem, un tiek ņemti vērā arī saišu parametri.

Medicīna. Tā kā šajā tēmā ir ietvertas YMYL vietnes, meklētāju algoritmi (jo īpaši Google E-A-T satura kvalitātes novērtēšanas algoritms) galvenokārt novērtē zināšanas vietnē un tās uzticamību. Svarīgs ir arī vietnes lielums, adrešu un tālruņu numuru skaits, atzvanīšanas funkcionalitāte, mērķa darbības pogas klātbūtne, visu pakalpojumu cenas, sertifikāti un atsauksmes.

Finanses. Tēma ietver YMYL vietnes, tāpēc priekšroka tiek dota cienījamiem resursiem, kuros ir informācija par garantijām un zināšanām. Svarīgi ir arī bezmaksas tālruņa numurs, liels sortiments, tarifu apraksti un klātbūtne reģionos.

Kā noteikt vietnes SEO veicināšanas stratēģijas efektivitāti?

Lai novērtētu efektivitāti, jums regulāri jāuzrauga izmaiņas meklēšanas rezultātos un jāveic analīze. Lai apkopotu un analizētu statistiku, vietnē ir jāiestata Google Analytics sistēmas skaitītāji. Šīs vai trešās puses analīzes sistēmas izmanto, lai redzētu vietnes trafika, pozīciju un mērķtiecīgo darbību izmaiņas.

SEO tendences: skats nākotnē

Lai gūtu panākumus SEO, nevar vienkārši “iestatīt un aizmirst”. Ir nepārtraukti jāoptimizē sava vietne, jāpublicē augstvērtīgs saturs un jānodrošina uzticamas atpakaļsaites. Turklāt vienmēr jābūt gataviem gūt labumu no jaunām SEO tendencēm (piemēram, pirms vairākiem gadiem nebija meklēšanas ar balsi). Pievērsiet uzmanību jomām, kas attīstās, piemēram, mobilajai meklēšanai, balss meklēšanai, video un strukturētiem datiem.

Pieaugot pieslēgto ierīču skaitam, būs svarīgi arī uzraudzīt meklētāju uzvedību saistībā ar dažāda veida ierīcēm dažādās vidēs un situācijās. Piemēram, meklēšana ar balsi, izmantojot automašīnas informācijas paneli, var attīstīties tālāk par to, par ko parasti domājam, runājot par Google meklēšanu klēpjdatorā vai viedtālrunī.

Pamatinformācija nemainīsies – lieliskas lietotāja pieredzes nodrošināšana, kas atbilst meklēšanas nolūkam neatkarīgi no personas atrašanās pārdošanas piltuves vietā.

Secinājumi

Nav universāla veicināšanas rīka, katra tēma un katra vietne ir unikāla, tāpēc reklamēšanai ir jāizstrādā individuāla stratēģija.

Stratēģijas izvēle ir atkarīga no popularizēšanas mērķa, meklēšanas rezultātu īpašībām, uzņēmuma lieluma un vietnes tēmas.

Izmaiņas reitingu sistēmā maina skatījumu uz SEO kopumā un jo īpaši uz vietnes lomu projekta dzīvē. Rezultātā optimizētāja darbs kļūst sarežģītāks un daudz interesantāks. Tagad nepietiek tikai ar standarta tehniskā darba komplekta sarakstu un veikt aptuveni vienādas optimizācijas darbības visām vietnēm.

Meklētāji prasa maksimālu iedziļināšanos biznesa nišas specifikā, mērķauditorijas būtībā un produkta (vai tas būtu produkts vai informācija) īpašībās. Galu galā tas viss liecina par nepieciešamību personīgi iesaistīties vietnes īpašnieka popularizēšanā vai uzticēt šo lomu vienam izpildītājam, kurš visu savu uzmanību velta vienam projektam.